کد خبر: ۳۳۵۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + گزارش تصویری

برنامه نود این هفته از ساعت 22:34 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران، برنامه نود این هفته از ساعت 22:34 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به بهترین بازیکن 2 ماه اخیر اختصاص یافته بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

فردوسی پور ضمن تبریک روز دانشجو، سالگرد شهادت شهدای رسانه در حادثه سقوط هواپیمای C 130 را به خانواده های آنان تسلیت گفت.

گزارشی از تیم ملی فوتسال ناشنوایان و صحبت های بازیکنان این تیم پخش شد.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

بازیکنان تیم ملی ناشنوایان: شاید با قهرمانی در مریخ، توجه بیشتری به ما شود!

احمدرضا رضایی و علی اکبر احمدوند بازیکنان تیم ملی ناشنوایان که به مقام قهرمانی جهان رسیدند به برنامه آمده و گفتگو با آنان انجام شد.

مهم ترین مشکل آن بیکاری و عدم پرداخت پاداش آنان بود. رضایی اعلام کرد 4 سال قبل که قهرمان جهان شدیم رئیس جمهور وقت اعلام کرد 120 سکه پاداش به ما می دهند اما الان 5 سکه داده اند.

 12 نفر از اعضای این تیم با وجود اینکه تحصیلات در حد کارشناسی ارشد دارند بیکار هستند و به سختی زندگی می کنند.  ما حاضریم در شرایط برابر و در صورتی که بازیکنان تیم ملی شنواهای فوتسال پنبه در گوش های خود بگذارند با آنها مسابقه دهیم تا همگان قدرت و استعداد بچه های ما را بیینند.

متاسفانه هیچ کدام از رسانه ها از ما ننوشتند و به قهرمانی ما نپرداختند. با این وضعیت امیدواریم مسابقاتی در مریخ یا سیارات دیگر برگزار شود و آنجا قهرمان شویم ، شاید آنجا به ما بیشتر توجه شود!

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

آمار و رکوردهای گزینه های نظرسنجی امشب:

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

گزارش ایران نود و سفر تیم برنامه ساز نود به بوشهر پخش شد. در این گزارش زمین چمن ایرانجوان به نمایش درآمد که البته چیزی از این زمین باقی نمانده بود و در ادامه مشکلات فوتبال این شهر به تصویر کشیده شد.

پیشکسوت فوتبال و تاکسیرانی!

گزارشی از اکبر افتخاری پیشکسوت فوتبالو ستاره تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا 1968 تهران پخش شد که اکنون حال و روز خوبی ندارد و به بیماری پارکینسون دجار شده و راننده تاکسی است . وی در این گزارش از سابقه فونبالی خود و بازی در تیم دارایی سخن گفت.

افتخاری اظهار داشت: اکنون دیگر هیچ کس سراغی از من نمی گیرد. هیچ خبری از مسئولان فدراسیون نیست.

همسر افتخاری نیز در گفتگویی با دوربین برنامه نود اظهار داشت: متاسفانه مسئولان فدراسیون هیچ سراغی از اکبر افتخاری نمی گیرند و فقط چند وقت پیش جعفر کاشانی و طاهری به دیدن وی آمدند و لوح تقدیری برای همسرم آوردند که باعث خوشحالی وی شد و کار پسندیده ای به حساب می آمد.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

گزارشی از مشکلات تیم فوتبال تراکتورسازی و صحبت های مسئولان و هواداران این تیم بخش شد.

عباسی : می خواهیم تونی به کارش ادامه دهد

سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد وضعیت تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: چند هفته گذشته تونی صحبتی با من کرد و اظهار داشت با توجه به مشکلات همسرش شاید نتواند بیشتر از این تراکتور را همراهی کند و همه چیز بستگی به وضعیت پزشکی همسرش دارد.

پیش از بازی با ملوان بار دیگر وی در این باره با ما صحبت کرد و قرار شد پس از بازی با ملوان در این باره صحبت شود و چند روز پیش وی بطور رسمی در این باره صحبت کرد و البته ما می خواهیم اگر وی تمایل به حضور در تیم دارد، بماند و هدایت تیم را عهده دار باشد.

وی در مورد اینکه تونی اظهار داشته است مسئولان باشگاه قصد اخراج وی را دارد گفت: چنین چیزی صحت ندارد و ما حتی خواستار ماندن وی نیز هستیم ولی میخواهم تونی تکلیف خود و ما را زودتر مشخص کند، اگر ماندنی است که به همکاری با وی ادامه می دهیم ولی اگر تصمیم به رفتن دارد ما نیز باید به سراغ گزینه های بعدی برویم.

عباسی در مورد صحبت کردن با خطیبی و قلعه نویی گفت: با حطیبی در مورد بحث کمیته انضباطی صحبت کردیم و بحثی در مورد هدایت تیم نداشتیم.

گزارش تقویم نود به اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی هفته دوم آذر پرداخته بود که  از جمله بخش های تقویم این هفته مسابقه ایران و عراق 14 آذر در جام ملت های 96، 12 آذر روز جهانی معلولین، 10 آذر 24 تولد ابراهیم آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی، اولین بازی وحید هاشمیان برای تیم ملی در بازی های آسیایی تایلند و تولد علی منصوریان بود. افتتاح شبکه سوم سیما نیز در همین هفته صورت گرفته است.

با توجه به قرار گرفتن روز معلول در این هفته ( 12 آذر ) " علی " یکی از معلولان عزیز تقویم نود این هفته را همراهی می کرد.

" علی " در گفتگو با دوربین نود گفت: از مردم می خواهم فقط این ویلچر را نبینند، ما هم مثل شما در این مملکت زندگی می کنیم و می توانیم درس خوانده و کار کنیم.

اینفوگرافی عملکرد بازیکنان تیم امید به تصویر کشیده شد.

عادل فردوسی پور اعلام کرد ربیعی وزیر کار و رفاه امور اجتماعی تماس گرفته و گفته برنامه را دیده و قرار شده فردا کمک کنند تا مشکلات اعضای تیم ناشنوایان حل شود. وی همچنین اعلام کرده هزینه ۵۰۰ میلیونی سفر این تیم را هم خود وزیر پرداخت کرده است.

حبیب کاشانی: چرا کی روش نباید به قطر بیاید؟

حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید میهمان برنامه نود بود و در ابتدای صحبت های خود ضمن تبریک سالروز تاسیس شبکه سوم سیما ، درگذشت هوادار پرسپولیس را تسلیت گفت.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

تلاش زیادی کردیم که تیم المپیک به آمادگی لازم برسد. از خردادماه برنامه های زیادی داشتیم و با سازمان لیگ به تعامل رسیدیم تا با باشگاه ها به هماهنگی لازم برسیم. با هماهنگی های سازمان لیگ و تیم ملی بزرگسالان تا به امروز برنامه های خود را عملی کردیم و 95 درصد برنامه هایی که برنامه ریزی کرده بودیم عملی شده و در حال حاضر تیم در اردوی ترکیه بسر می برد و بازیکنان روز پنجشنبه در تهران بوده و در خدمت تیم هایشان خواهند بود.

ما چهارشنبه با منتخب آنتالیا یک بازی خواهیم داشت و پنجشنبه به تهران بازمی گردیم. متاسفانه هنوز نتوانسته ایم با لژیونرهایمان تمرین داشته باشیم. برای رفع مصدومیت روزبه چشمی تدابیری اندیشیده شده است.
 
در طول یک سال گذشته 232 میلیون تومان از سوی کمیته ملی المپیک به ما کمک شده و هزینه تمام اعزام های ما را فدراسیون متقبل شده است.

ما همان تیمی هستیم که همیشه از نداشتن لباس می نالیدیم ولی امروز فقط حدود 75 میلیون تومان اضافه بار داده ایم و مشکل لباس و غیره را نداریم. سعی داریم مشکل خروجی، دانشجو، لباس و اینطور موارد را نداریم و این ها نتیجه وقت گذاشتن برای تیم است و همکاری های لازم با ما صورتگرفته است. ما 2 تا کانتینر گرفته ایم و این ها به تیم المپیک تعلق دارد.

وی درباره اختلاف‌های محمد مایلی کهن با کارلوس کی‌روش و اینکه چرا جلسه‌ای برای حل این مشکلات بین خاکپور و مایلی کهن با سرمربی تیم ملی نمی‌گذارد، اظهار کرد: این کاری است که فدراسیون باید انجام بدهد و خواسته قلبی ما هم هست. سابقه کی‌روش نشان می دهد که در جایگاه های مختلف فوتبال دنیا بوده است.
 
مدیر تیم امید با استقبال از سفر کی‌روش به قطر برای زیرنظر گرفتن عملکرد تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک، تصریح کرد: چرا کی‌روش نباید به قطر بیاید؟ آمدن کی‌روش به قطر به نفع ماست چون به بازیکنان روحیه می دهد. در قرارداد کی‌روش هم آمده است که روی تیم امید نظارت کند ولی متاسفانه یک عده ای فضاسازی می کنند.
 
کاشانی افزود:از کفاشیان خواهش می کنم جلسه‌ای را در این باره بگذارد. ما قصد دخالت در کار کی روش را نداریم. او قطعا آموزه های زیادی دارد چرا که صاحب نسل طلایی پرتغال  و مربی «فیگو»ها بوده است.

گزارشی از لحظه وقوع مشکل برای هوادار پرسپولیس و در نهایت فوت وی به همراه مسئول اورژانس و تعدادی از هواداران پرسپولیس پخش شد.

در این گزارش غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات نیز صحبت هایی در مورد این مسئله کرد. مسئول اورژانس نیز در این گزارش اظهار داشت مسئولان ورزشگاه اجازه ورود آمبولانس به ورزشگاه را ندادند و می گفتند دوربین های صدا و سیما تصویر ماشین را گرفته و تبلیغ می شود و از همین رو از ورود ماشین ممانعت به عمل آمده است. بهروان در این باره گفت: هماهنگی در این باره باید از سوی اورژانس صورت می گرفت.

پس از پخش این گزارش حبیب کاشانی اظهار داشت: قرار است طی روزهای آینده به همراه تاج، کفاشیان و رویانیان برای همدردی و عرض تسلیت به منزل این مرحوم و هوادار فقید پرسپولیس برویم و اگر کاری از دستمان برآید دریغ نخواهیم کرد.

وی در مورد قرارداد های کادر فنی و بازیکنان گفت: از ابتدای سال هیچیک از اعضای کادر فنی و بازیکنان قراردادی امضا نکرده اند و حتی یک ریال هم دریافت نکرده اند. قرار بود فدراسیون قراردادها را تنظیم کند و بر عهده آنها بوده است و امیدوارم به زودی این قراردادها به امضا برسد.

کاشانی درباره اینکه محمد مایلی کهن همیشه یکی از مخالفان برگزاری اردوهای خارجی بوده ولی حالا با اردوهای خارجی تیم امید مشکلی ندارد، گفت: مایلی کهن یکی از مخالفان اردوی خارجی ما هم بود ولی ما داخل ایران زمین مناسب نداریم. ما شهرستان‌های مختلف هم رفتیم ولی زمین خوبی پیدا نکردیم.
 
مدیر تیم امید در پایان از برگزاری بازی تدارکاتی تیم امید با تاجیکستان در تعطیلی 6 روزه لیگ در بندرعباس خبر داد و گفت: روز یازدهم دی ماه هم اردوی یک هفته‌ای در امارات خواهیم داشت و با تیم ویتنام بازی می‌کنیم. سپس هجدهم از امارات به کشور قطر خواهیم رفت.

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت بیش از یک ساعت و چهل دقیقه از آغاز برنامه:

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

گزارش نود تا نود به اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشور و بررسی این اتفاقات پرداخته بود.

پورعلی گنجی: پول نداشتم از روستا به شهر بروم!

مرتضی پورعلی گنجی میهمان بعدی برنامه نود این هفته بود و اظهار داشت: 4 سال و نیم در لیگ برتر بازی می کردم ولی دیده نمی شدم. استرالیا برای من خیلی خوب بود و توانستم خودم را نشان دهم. در نهایت کی روش مرا به تیم ملی دعوت کرد.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + گزارش تصویری

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد سید جلال حسینی گفت: در همین جا از آقا سید تشکر میکنم چرا که وقتی در کنار وی بازی کردم چیزهای زیادی یاد گرفتم و واقعا از وی ممنونم.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + گزارش تصویری

جام ملتهای استرالیا برایم خوش یمن بود. من پنج سال هافبک دفاعی بازی کردم ولی فوتبالم به چشم نیامد. بعد از مصدومیت پژمان منتظری بود که کارلوس کی روش به من اعتماد به نفس داد.
 
قبل از جام ملتهای آسیا کی روش به من گفت تو مقابل بنفیکا بازی کرده ای و می‌توانی بهترین عملکرد را داشته باشی. بعد از حرفهای کی‌روش اعتماد به نفسم رفت روی هزار!
 
در بازی با سوئد مقابل زلاتان ابراهیموویچ بازی کردم. زلاتان که برای خودش «تیر برقی» است. او یک اشاره به ما می کرد و زمین می خوردیم و هر کسی به این بازیکن برخورد کند، خرد می شود!
 
وی در مورد سر زدن درجا اظهار داشت: دوران کودکی می رفتیم کنار ساحل والیبال ساحلی بازی می‌کردیم و برای همین خوب برای سر زدن در فوتبال خوب درجا می‌پرم.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
پورعلی گنجی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه برای بازی در تیم تیانجین به چین بروم، حرف رضا شاهرودی را گوش کردم و برای این که در چین گرسنه نمانم با خودم یک چمدان تن ماهی، کنسرو و جوجه به چین بردم. سه ماه کارم همین بود که کنسروها را مخلوط می کردم و می‌خوردم. در کل سه، چهار کیلو وزن کم کردم.

تصاویری از گل های پورعلی گنجی در دیدارهای مختلف پخش شد و وی درباره آنها توضیحات لازم را ارائه می کرد.
 
پور علی گنجی اظهار داشت: متولد سال 71 از روستای گنج افروز بابل هستم. بعد از فوت پدرم حتی کرایه اتومبیل هم نداشتم که از روستا به شهر بروم. همیشه سر راه می ایستادم تا یک آشنا رد بشود و مرا تا شهر برساند. بعد از پاس به تیم احسان ری رفتم. در آن مدت در یک اتاق کنار زمین زندگی می‌کردم و سه ماه ساندویچ  می‌خوردم.
 
مرتضی در مورد الگوهای خود گفت: جواد نکونام الگوی داخلی من بود. سبک فوتبالم به آقا جواد شبیه بود. البته آقاجواد کاپیتان بسیار خوبی بود. او یکبار سر بازی با بحرین سرم داد زد که با تمرکز بازی کنم. بعد از آن دیگر اشتباه نکردم. در فوتبال خارجی هم الگویم بالاک بود. البته می‌گویند سبک بازی‌ام در دفاع به راموس شبیه است، ولی راموس کجا و مرتضی کجا!

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + گزارش تصویری
 
منتظر تعطیلات ژانویه هستم تا اگر پیشنهاد اروپایی بود، به یک تیم اروپایی بروم وگرنه در یک تیم آسیایی بازی خواهم کرد.
 
وی در مورد اینکه میگویند خسیس است گفت: من خسیس نیستم. یک روزی پسر نداری بودم. شاید هزار تومان برای من صد هزار تومان بود. از خدا خواسته ام آنقدر به من پول بدهد که به ندارها بدهم.

تصاویری از دوران کودکی تا نوجوانی مرتضی پخش شد و وی درباره این تصاویر توضیحاتی داد.

گزارشی مستند از علیرضا جهانبخش و باشگاه وی ( آلکمار ) پخش شد و وی در این گزارش از شرایط خوب خود در این باشگاه صحبت کرد و به همراه دوربین نود به سایر بخش های باشگاه رفت و توضیحاتی در باره این بخش ها ارائه داد.

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال:

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + گزارش تصویری

عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران از جمله احسان حاج صفی، رضا قوچان نژاد،محمد نوری، مجتبی جباری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از لیگ دسته یک و نتایج بدست آمده در این رقابت ها پخش شد.

گزارشی از لیگ برتر فوتسال پخش شد که توسط گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تهیه شده بود.

در این گزارش حاشیه های این هفته لیگ برتر و صحبت های حسن زاده و ترابیان پخش شد که در مورد حواشی این هفته در مورد دیدار نیمه تمام منصوری و گیتی پسند صحبت می کردند.

اکبر تقوی سرمربی تیم منصوری قرچک روی خط تلفنی برنامه آمد و در حالی که تصاویر درگیری در لیگ برتر فوتسال پخش می شد در مورد حواشی بوجود آمده توضیح می داد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در مورد بحث تبانی خوب کار نشده است و باید بیشتر به این بخش پرداخته شود.

در پایان برنامه نود این هفته، مهدی رحمتی با 46/7 درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن 2 ماه اخیر انتخاب شد.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + گزارش تصویری

برنامه این هفته نود ساعت 1:40 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین