کد خبر: ۳۳۵۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

رستگار پس از برکناری: استعفا نداده‌ام

رییس سابق فدراسیون جودو با تاکید بر این که در شرایط کنونی استعفایی نداده است که با موافقت وزارت ورزش و جوانان روبرو شود، گفت: مسئولان این وزارتخانه در طول روز‌های اخیر بارها به من فشار آوردند تا با بازگشت میراسماعیلی موافقت کنم و دلیل این تغییر موضع را نمی‌دانم.
آفتاب‌‌نیوز : محمدعلی رستگار درباره موافقت وزارت ورزش و جوانان با استعفای او از سمت ریاست فدراسیون جودو، اظها‌ر کرد: من در شرایط فعلی هیچ استعفایی نداده‌ام و این که گفته می‌شود به تازگی از ریاست فدراسیون جودو استعفا داده‌ام به هیچ وجه درست نیست.

رییس سابق فدراسیون جودو خاطر‌ نشان کرد: چهار ، پنج ماه پیش به خاطر برخی مشکلات از سمت ریاست فدراسیون جودو استعفا دادم، اما پس از آن با توجه به جلساتی که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم قرار شد با تقویت کادر مدیریتی فدراسیون و انجام برخی از اصلاحات به کار خود با قوت ادامه بدهم. من نیز این کارها را انجام دادم و به نظرم همه چیز به خوبی پیش می رفت تا این که بحث مصوبه هیات رییسه فدراسیون مبنی بر لزوم برکنار کردن آرش میراسماعیلی، نایب رییس فدراسیون به وجود آمد.

وی افزود: هیات رییسه تشخیص داد با توجه به مشکلاتی که در راه همکاری ما با میراسماعیلی وجود داشت او دیگر به همکاری خود با فدراسیون ادامه ندهد و من نیز قبل از این که حکم برکناری او را اعلام کنم طی نامه‌ای به معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان این موضوع را اعلام کردم و حتی با نصرالله سجادی، معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی این وزارتخانه درباره این موضوع دیداری حضوری داشتم و پس از گرفتن موافقت این موضوع را اعلام کردم. با توجه به این که از طرف مجمع به بنده درباره دبیر و نایب رییس فدراسیون اختیار تام داده شده بود، برای برکناری میر اسماعیلی دیگر نیازی به برگزاری مجمع نبود.

رستگار با بیان این که پیش از برکناری میر اسماعیلی، مسئولان وزارت ورزش و جوانان بارها خواهان برکناری این شخص شده بودند، خاطر نشان کرد: من به هیچ وجه تصور هم نمی کردم وزارت ورزش با برکناری میراسماعیلی مخالفت کند، اما متاسفانه آنها یک روز پس از اتخاذ این تصمیم از سوی ما، به صورت رسمی و طی یک بیانیه با تصمیم هیات رئیسه مخالفت کردند و پس از آن نیز در طول چند روز اخیر چندین بار فشار آوردند تا با بازگشت میراسماعیلی به فدراسیون موافقت شود، اما از آنجایی که این برکناری بر اساس مصوبه هیات رییسه بود من نمی توانستم به سادگی آن را زیر پا بگذارم.

به گزارش ایسنا، رییس سابق فدراسیون جودو با تاکید بر این که استعفایی در شرایط فعلی نداده است، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا مسئولان وزارت ورزش و جوانان به یکباره تغییر موضع دادند و در حالی که بارها خواستار برکناری میراسماعیلی شده بود، اما به یکباره از او حمایت کردند. از این نوع تصمیم‌گیری در وزارت ورزش واقعا متعجبم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین