کد خبر: ۳۳۵۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

کنایه مدافع بارسلونا به رئال مادرید

مدافع بارسلونا دوباره به مادریدی‌ها کنایه زد.
آفتاب‌‌نیوز : به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از مارکا، بارسلونا که فصل گذشته موفق به فتح سه گانه شده بود، امسال باید در رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها به میدان بروند.

دنی آلوس درباره شرکت در این جام گفت: می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم. فرصت حضور در این مسابقات را پیدا کردیم. جامی که خوشایند است ولی توجه کنید باید بازی به بازی پیش رفت باید مثل دیگران (ر‌ئال‌ ماد‌رید) که خودشان را در فینال تصور کردند اما نتوانستند به آن راه یابند، عمل کرد.

ر‌ئال‌ ماد‌رید به خاطر استفاده از بازیکن محروم برابر کادیس در کوپا دل ری از این مسابقات کنار گذاشته شد. مهاجم بارسلونا معتقد است هر کسی اشتباه می‌کند، باید تاوان آن را بپردازد. آنها قانون را زیر پا گذاشتند.

مدافع برزیلی در مقایسه بارسلونا لوئیس انریکه و جوزپه گواردیولا نیز گفت: در پایان دوران گواردیولا، قابل پیش‌بینی شده بودیم. اکنون غیر قابل پیش‌بینی هستیم ولی ما همان فلسفه و هویت را داریم. وضعیت کنونی تیم‌مان همچون سال‌های اولیه حضور پپ در این باشگاه است.

آلوس درباره برنده توپ طلا هم اظهار کرد: خواهیم دید لیونل مسی برنده این جایزه با اختلاف زیاد خواهد شد. او در تمام زمینه‌ها از کریستیانو رونالدو برتر است. بهترین بازیکن جهان نباید تنها گلزنی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین