کد خبر: ۳۳۵۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

صنفی که در صدر متخلفان قرار دارد

به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران در آبان ماه امسال بیشترین تخلفات اصناف مربوط به میوه و تره‌بار بود که منجر به تشکیل 4927 پرونده شد و پس از آن صنف خوار‌وبار و پوشاک قرار داشتند.
آفتاب‌‌نیوز : به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران در آبان ماه امسال بیشترین تخلفات اصناف مربوط به میوه و تره‌بار بود که منجر به تشکیل 4927 پرونده شد و پس از آن صنف خوار‌وبار و پوشاک قرار داشتند.

حسین درودیان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه عدم درج قیمت از مهم‌ترین تخلفاتی بود که برخی واحدهای صنفی در ماه گذشته مرتکب ‌شدند افزود: عدم صدور فاکتور و حراج غیرقانونی نیز از دیگر تخلفات اصناف بود که به ویژه در صنف پوشاک با آن مواجه بودیم.

وی افزود:‌ برخی نانوایان نیز به دلیل رعایت نکردن دستورات بهداشتی متخلف شناخته شده و برخورد قانونی لازم با آن‌ها صورت گرفت.

درودیان با بیان اینکه بازرسی‌های ما در سطح عرضه و خرده‌فروشی انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه میزان تخلفات در ماه آبان نسبت به مهرماه کاهش داشته است. به طور کلی در آبان‌ماه 42 هزار و 991 بازرسی از اتحادیه‌ها و واحد‌های صنفی صورت گرفت که در نهایت منجر به تشکیل 8112 پرونده شد.

وی در عین حال بیان کرد: جریمه‌ واحد‌های صنفی متخلف به‌طور کلی 11 میلیارد و 72 میلیون و 879 هزار و 683 ریال پیش بینی شد که البته امکان کاهش این میزان به دلیل تبرئه شدن و یا موارد دیگر نیز وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین