کد خبر: ۳۳۵۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

بارش برف و اختلال در پروازهای فرودگاه مشهد/ پروازهای ورودی تغییر مسیر می دهند

مدیرکل مراقبت پرواز شرکت فرودگاه‌های کشور از اختلال در فرود پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی مشهد به دلیل بارش برف و کاهش دید افقی به ۴۰۰ متر خبر داد و گفت: پروازهای ورودی این فرودگاه به سمت فرودگاه‌های جایگزین تغییر مسیر‌ می‌دهند.
آفتاب‌‌نیوز : ابراهیم مرادی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات پروازی در تمام فرودگاه‌های کشور به غیر از فرودگاه بین‌المللی مشهد در حال انجام است، گفت: به دلیل بارش شدید برف در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، دید افقی برای فرود هواپیماها از استاندارد حداقل ۸۰۰ متر به ۴۰۰ متر کاهش یافته و امکان فرود پروازهای ورودی این فرودگاه فعلا وجود ندارد.

او با بیان اینکه از صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد جوی پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی مشهد به فرودگاه‌های جایگزین(آلترناتیو) تغییر مسیر می‌دهند، گفت: در همین راستا پرواز نجف - مشهد به فرودگاه مهرآباد تغییر مسیر داد که مسافران این پرواز به محض مساعد شدن شرایط جوی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد با همین پرواز به مشهد منتقل می‌شوند. همچنین پرواز تهران - مشهد شرکت هواپیمایی آسمان نیز در فرودگاه طبس به زمین نشست.

مدیرکل مراقبت پرواز شرکت فرودگاه‌های کشور افزود: به رغم بارش شدید برف در فرودگاه بین المللی مشهد اما سطوح پروازی این فرودگاه باز است و پروازهای خروجی این فرودگاه به صورت عادی در حال انجام است اما پروازهای ورودی به دلیل کاهش دید افقی مختل شده‌اند.

مرادی افزود: بر اساس گزارشات دریافتی از سازمان هواشناسی کشور، این سامانه بارشی طی روز جاری از کشور خارج می‌شود.

به گزارش میزان، روز گذشته نیز به دلیل بارش برف در فرودگاه مهرآباد پروازهای خروجی این فرودگاه از حدود ساعت ۴ بامداد تا حدود ساعت ۸:۳۰ با تاخیر انجام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین