کد خبر: ۳۳۵۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

پشتیبانی گوگل از دست‌خط فارسی +عکس

اپلیکیشن Google Handwriting input که از ابتدای سال جاری به عنوان یک اپلیکیشن مستقل در زمینه تبدیل دستخط نوشتاری به خط دیجیتالی مشغول به فعالیت شده است، اکنون از زبان‌های آسیای میانه و غربی نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.
آفتاب‌‌نیوز : در واقع اگر شما به دنبال یک راه سریع و آسان جهت متن نویسی با دستخط خود در دستگاهتان هستید، اکنون این نوید را به شما می‌دهیم که با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی قادر خواهید بود تا جملات خود را به فارسی یادداشت نمایید تا این اپلیکیشن آن را به صورت تایپی دربیاورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن که توسط گوگل ارائه شده است، علاوه بر اضافه شدن زبان فارسی؛ زبان‌های عربی، اردو و عبری یا برمه نیز بی نصیب نمانده اند و اکنون قابل شناسایی است. از آنجا که وسعت دستخط در این چند زبان ذکر شده بسیار پیچیده تر از زبان‌هایی مانند انگلیسی است، باید دید که گوگل تا چه حد توانسته است رضایت کاربران آسیایی خود را به دست آورد.

پشتیبانی گوگل از دست‌خط فارسی

هر یک از زبان‌های نام برده به صورت مستقل بر روی سایت گوگل قرار گرفته اند که از داخل برنامه و در صورت انتخاب قابل دریافت خواهند بود. پس از دریافت کافیست تا اقدام به نصب زبان مورد نظر خود کرده و از این اپلیکیشن لذت ببرید.

پشتیبانی گوگل از دست‌خط فارسی

در حال حاضر اپلیکیشن Google Handwriting input قابلیت پشتیبانی از ۸۷ زبان دنیا را در خود می‌بیند و بیش  از ۴۵ هزار بار نیز در پلی استور گوگل دانلود شده است. لازم به ذکر است که شناسایی دست نوشته‌ها آنچنان که باید و شاید دقیق نبوده و در صورت عدم تشخیص صحیح کلمه می‌توانید لغت مورد نظر خود را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید که در واقع معمول این جایگزینی به طور خودکار انجام می‌شود و گوگل حتی فرصت فکر کردن برای جایگزینی را به شما نخواهد داد.

بد نیست نیم نگاهی به ویژگی‌های این اپلیکیشن بی‌اندازیم:

مکملی عالی و کارآمد جهت تایپ در صفحه نمایش‌های لمسی

قابلیت سرگرم کننده‌ی پشتیبانی از رسم و شناسایی emoji ها

بسیار کارآمد جهت تبدیل آنی دست‌خط شما به صورت تایپی

قابل اجرا بر روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایی با اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا

اگر شما ادعا می کنید که دست خط شما وحشتناک است، آن را امتحان کنید و ببینید که اگر آن می تواند شما را متقاعد کند یا خیر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین