کد خبر: ۳۳۵۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

داووداغلو:آماده تحریم روسیه در صورت لزوم هستیم

«احمد داووداغلو» نخست وزیر ترکیه امروز سه شنبه با اشاره به تحریم های اقتصادی مسکو علیه این کشور تصریح کرد: آنکارا نیز آمادگی دارد تا در صورت نیاز تحریم هایی را علیه مسکو وضع کند. مهر: «احمد داووداغلو» نخست وزیر ترکیه در سخنانی اعلام کرد آنکارا آماده است تا روسیه را در صورت لزوم تحریم کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه النشره، «احمد داووداغلو» نخست وزیر ترکیه امروز سه شنبه با اشاره به تحریم های اقتصادی مسکو علیه این کشور تصریح کرد: آنکارا نیز آمادگی دارد تا در صورت نیاز تحریم هایی را علیه مسکو وضع کند.

بر اساس این گزارش، وی در این ارتباط تصریح کرد: دولت ترکیه اخیرا سلسله اقداماتی را که می توان علیه مسکو انجام داد، مورد بررسی قرار داده اند و ممکن است اعمال تحریم یکی از گزینه ها باشد.

نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه آنکارا از هرگونه گفتگو با مسکو استقبال می کند، اظهار داشت: اگر روسیه از تأمین انرژی مورد نیاز ترکیه خودداری کند، آنکارا قادر به جایگزینی منابع تأمین انرژی خود است.

داووداغلو همچنین بدون توجه به اقدامات تنش آفرین ترکیه در منطقه، در سخنانی تعجب برانگیز مدعی شد: در صورت ادامه خصومت های ایران علیه ترکیه، روابط میان دو کشور آسیب جدی خواهد دید.

وی همچنین ضمن ابراز تمایل برای سفر به بغداد در سریع ترین وقت ممکن، مدعی شد: نیروهای نظامی ترکیه به منظور مقابله با داعش وارد شمال عراق شده اند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که ترکیه با اعزام نیروهای نظامی به خاک عراق بدون هماهنگی با دولت این کشور، حاکمیت ملی آن را نقض کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین