کد خبر: ۳۳۵۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰

حمله تی تی ها به اینستاگرام قلعه‌نویی +عکس

امیر قلعه نویی که یک بار با تراکتورسازان به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت، اکنون به عنوان محتمل ترین گزینه هدایت این تیم نام برده می شود. این در حالی است که برخی از هوادان این تیم دیگر طرفدار وی نیستند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ورزش سه، امیر قلعه نویی که یک بار با تواکتورسازان به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت، اکنون به عنوان محتمل ترین گزینه هدایت این تیم نام برده می شود. این در حالی است که برخی از هوادان این تیم دیگر طرفدار وی نیستند.

مدت ها قبل از جدایی رسمی تونی اولیویرا از جمع تراکتورسازان، نام امیر قلعه نویی به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم شنیده می شد تا اینکه امروز و پس از فسخ قرارداد پیرمرد پرتغالی، مدیرعامل تبریزی عنوان منتظر جواب قلعه نویی برای قبول کردن سرمربیگری این تیم است.

حمله تی تی ها به اینستاگرام قلعه‌نویی +عکس

همین صحبت کافی بود تا بعضی از هواداران دو آتشه این تیم که در این سال ها ارتباط مناسبی با قلعه نویی نداشتند به صفحه اجتماعی او حمله کنند و انواع کامنت ها(تهدید و ...) پای پست های او بگذارند.

قلعه نویی تاکنون یکبار هدایت این تیم را برعهده داشت که آنها را به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رساند، اما نوع جدایی همراه با کدورت وی باعث شکرآب شدن رابطه او با هواداران تواکتورسازی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین