کد خبر: ۳۳۵۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

آخرین وضعیت مجروحان سانحه اتوبوس دانشگاه آزاد نجف آباد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: علت سانحه تصادف اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد در 15 آذر ماه، فرسودگی اتوبوس نبوده بلکه لغزندگی جاده و عدم کنترل سرعت راننده دلیل اصلی این اتفاق بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : حسین سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا،، اظهار کرد: بیشتر مجروحان حادثه اخیر از بیمارستان مرخص شده‌اند و فقط چند نفر دیگر در بیمارستان هستند. یکی از آن‌ها در بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد و دو نفر هم در بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر بستری هستند که به احتمال زیاد یک نفر از آن‌ها بعداز ظهر امروز مرخص شود.

وی در مورد وضعیت اتوبوس‌های دانشگاه تصریح کرد: با توجه به مجموعه قوانین و مقرراتی که در رابطه با پلیس راهور و حمل‌ونقل عمومی وجود دارد، همه اتوبوس‌ها باید دارای بیمه بدنه، معاینه فنی خودرو و تأییدیه پلیس راهور باشند و از نظر کیفیت و سلامت و ایمنی هم اتوبوس‌ها دارای تأییدیه و هیچ مشکلی از این لحاظ نداشته باشند. علت تصادف فرسودگی اتوبوس نبوده و مشکل لغزندگی جاده و عدم کنترل سرعت راننده دلیل اصلی این اتفاق بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در مورد قرارداد شرکت‌های اتوبوسرانی با دانشگاه گفت: معمولاً کارهای خدماتی خود را توسط پیمان‌کارانی که صلاحیت‌های فنی و عمومی آن‌ها تأیید می‌شود، انجام می‌دهیم.

سلیمانی در مورد شایعه برکناری مدیرکل امور دانشجویی این دانشگاه خاطرنشان کرد: این موضوع واقعیت ندارد و مدیرکل امور دانشجویی از یک ماه پیش به مسئولیت دیگری منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین