کد خبر: ۳۳۵۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

برج میلاد برای 3 روز تعطیل شد

همچنین ساعت بازدید از این مجموعه امروز چهارشنبه ۱۸ آذرماه ، تا ساعت ۱۷ بوده و امکان بازدید برج میلاد تهران پس از ساعت ۱۷ وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد: یادمان ملی ایرانیان همزمان با ایام سوگواری رحلت حضرت رسول الله (ص)،شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) از فردا به مدت سه روز تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بنا براعلام روابط عمومی برج میلاد، با توجه به ایام سوگواری رحلت رسول الله(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا (ع) و همچنین به منظور حضور هم وطنان عزیز در مراسم های عزاداری، بازدید از مجموعه برج میلاد تهران در روزهای ۱۹ تا ۲۱ آذر ماه امکانپذیر نیست و این مجموعه تعطیل است.

همچنین ساعت بازدید از این مجموعه امروز چهارشنبه ۱۸ آذرماه ، تا ساعت ۱۷ بوده و امکان بازدید برج میلاد تهران پس از ساعت ۱۷ وجود ندارد.

براساس این گزارش، نمایش خورشید کاروان براساس برنامه زمانبندی اعلام شده در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد تهران اکران می شود و هیچ خللی در ساعات اکران این نمایش وجود ندارد. بنابراین شهروندانی که بلیت خورشید کاروان را در روزهای ۲۱،۲۰،۱۹، تهیه کرده اند می توانند براساس ساعت اعلام شده در بلیت ها به تماشای نمایش خورشید کاروان در مرکز همایش های برج میلاد تهران بنشینند.

نمایش «خورشید کاروان» در بیست و پنجمین سال اجرای متوالی خود از ۹ آذرماه به مدت ۱۳ شب از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران به روی صحنه می رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین