کد خبر: ۳۳۵۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

گلزنی نوری و دژاگه در لیگ قطر، پیروزی ام‌صلال در حضور تیموریان

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، دو تیم العربی و المسیمیر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی چهار بر یک العربی به پایان رسید. اشکان دژاگه گل چهارم العربی را در این دیدار به ثمر رساند و نوری هم زننده تک گل المسیمیر بود. ام‌صلال هم در حضور 90 دقیقه‌ای آندرانیک تیموریان پیروزی ارزشمندی را در خانه الجیش به دست آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در ادامه هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد. العربی با هدایت جیان فرانکو زولا در ورزشگاه خانگی خود از تیم بحران زده المسیمیر پذیرایی کرد و این دیدار در نهایت با پیروزی 4 بر یک العربی به پایان رسید تا این تیم سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آورد.

گل‌های العربی را در این دیدار خانگی پائولینیو، بوعلام خوخه، دوترا و اشکان دژاگه به ثمر رساندند. اشکان دژاگه ستاره ایرانی الغرافه در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه هم بازی کرد. او گل چهارم تیمش را در دقایق پایانی وارد دروازه حریف کرد. محمد نوری، کاپیتانی ایرانی المسیمیر هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و یک کارت زرد هم از داور بازی دریافت کرد. او تک گل تیمش را در این دیدار در دقیقه 89 به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الکاس قطر،العربی با پیروزی در این دیدار 23 امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد اما المسیمیر با 4 امتیاز از 12 بازی همچنان در قعر جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار برگزار شده، ام‌صلال پیروزی ارزشمندی را در خانه الجیش به دست آورد و موفق شد با نتیجه سه بر دو پیروز از میدان خارج شود.

آندرانیک تیموریان ستاره ایرانی ام‌صلال در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین