کد خبر: ۳۳۵۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش ساختگی بود؟

زندانی آزاد‌شده از چنگ داعش: خلبان اردنی زنده است

یکی از زندانیان آزاد شده از چنگ گروه تروریستی «داعش» مدعی شد که فیلم سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش ساختگی بوده و او هم اکنون در زندان داعش بسر می‌‌برد.
آفتاب‌‌نیوز :
«ابراهیم الشمر» دروازبان تیم «الفتوة» سوریه و دروازبان سابق تیم ملی این کشور که مدتی پیش از زندان «العکیرشی» گروه تروریستی «داعش» در شهر «رقه» سوریه آزاد شده است، مدعی شد که «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی در چنگ داعش «زنده» است.

وبگاه خبری تلویزیون «روسیا الیوم» ظهر امروز (پنج‌شنبه) نوشت: وبگاه خبری «کلناء شرکاء» وابسته به معارضان سوری در مصاحبه با الشمری به نقل از وی تاکید کرد که به هنگام خروجش از زندان، الکساسبه زنده بود.

الشمری که می‌گوید به دستور مستقیم «ابوبکر البغدادی» سرگرده داعش از زندان آزاده شده است، تاکید کرد: یک ماه بعد از انتشار فیلم سوزاندن خلبان اردنی، از زندان العکیرشی رقه آزاد شدم. وقتی آزاد شدم، الکساسبه زنده بود.

به گزارش فارس، معاذ الکساسبه خلبان اردنی جنگنده اف۱۶ بود که هواپیمایش به سبب نقص فنی در تاریخ دسامبر ۲۰۱۴ سقوط کرد اگرچه داعش مدعی است هواپیمای وی را هدف قرار داده و سرنگون کرد. داعش وی را در حوالی رقه در سوریه به اسارت خود درآورد و ماه ژوئیه سال گذشته فیلم زنده زنده سوزاندنش را منتشر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین