کد خبر: ۳۳۵۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

یک مرکز اسلامی در واشنگتن به دنبال تهدیدات امنیتی تخلیه شد

مرکز شورای روابط اسلامی آمریکا در «واشنگتن» به دنبال یک تهدید امنیتی، توسط مأموران پلیس تخلیه شد.
آفتاب‌‌نیوز : شورای روابط اسلامی آمریکا در واشنگتن، برجسته‌ترین سازمانی که هرگونه رفتار تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان در آمریکا را پیگیری می‌کند، عصر روز پنجشنبه به وقت محلی به دنبال دریافت یک بسته پستی مشکوک تخلیه شد.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، تیم امنیتی آمریکا بعد از دو ساعت از تخلیه مرکز شورای روابط اسلامی آمریکا و انجام تحقیقات به این نتیجه رسیدند که ماده مشکوک، چندان خطرناک نبوده است.

«ابراهیم هوپر» سخنگوی این سازمان اعلام کرد، وقتی که کارکنان شورای روابط اسلامی آمریکا در حال بازکردن یک پاکت نامه بودند، نمونه‌ای از یک پودر سفیدرنگ از داخل پاکت به مشام می‌رسید.

وی ادامه داد که داخل پاکت، نامه‌ای حاوی یک پیام تنفرآمیز مشاهده می‌شد. مقامات پلیس «اف بی آی» در صدد تحقیق درباره محتوای نامه هستند.

تعداد اندکی از افرادی که با این پودر مشکوک تماس داشتند، درون ساختمانی قرنطینه شدند تا بررسی‌های بیشتری درباره این پودر مشکوک صورت بگیرد و ۲۰ نفر دیگر از کارکنان این سازمان بیرون از موسسه مذکور منتظر پایان تحقیقات بودند.

این اولین باری نیست که بسته‌های مشکوک در آمریکا دردسر آفرین می‌شود. دو روز بعد از حادثه تیراندازی در «سن برناردینو» ایالت کالیفرنیا که به کشته شدن 14 آمریکایی انجامید، یک بسته مشکوک در ساختمان دادگاه محلی در منطقه‌ای شلوغ و پرتردد در منطقه «هارت‌فورد» مرکز شهر بوستون آمریکا پیدا شد که به بسته شدن محل توسط پلیس و اعزام یگان خنثی‌سازی بمب، منتهی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین