کد خبر: ۳۳۶۰۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

معاون شهردار تهران: چهره هرندی تا عید تغییر نکند، استعفا می‌دهم

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با اشاره به اینکه اگر نیروی انتظامی کوچک و مدرسه بزرگ شود آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند، گفت: اگر چهره محله هرندی تا عید تغییر نکند استعفا می‌دهم و اگر اینطور نشد بدانید انسان صادقی نیستم.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام میثم امرودی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش که در مدرسه صبح رویش برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم کشور را اصلاح کنیم راهی نداریم جز اینکه جلوی آموزش و پرورش زانو بزنیم.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم اتفاقی رخ دهد باید جایگاه آموزش و پرورش ارتقا پیدا کند، افزود: اگر نیروی انتظامی کوچک و مدرسه بزرگ شود آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

حجت الاسلام امرودی با بیان اینکه کودکان حجم زیادی از وقت خود را در طول شبانه روز در مدرسه می‌گذرانند بنابراین این نهاد نقش زیادی در تربیت دانش آموزان دارد، اضافه کرد: وجود یک میلیون معلم متدین، باتقوا و سالم در کشور و وضعیت کنونی جامعه نشان می‌دهد جایگاه آموزش و پرورش دچار لطمه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران ادامه داد: شهرداری تهران با ورود به مساله آسیب‌های اجتماعی قصد بهره برداری خاصی ندارد. اگر شهرداری به این مسائل وارد شده که هیچ ارتباطی هم با آن ندارد تنها به دلیل توان مدیریتی و امکاناتی است که در اختیار دارد.

به گزارش آنا، امرودی با تاکید بر اینکه یقین دارم تا دو ماه آینده وضعیت محله هرندی به شکل کنونی نخواهید دید، اضافه کرد: البته مشکل اعتیاد حل نمی‌شود اما اگر نوروز امسال وضعیت هرندی به همین شکل باقی ماند و استعفا ندادم انسان صادقی نیستم. شهرداری تهران تلاش می‌کند بوستان حقانی را به بهترین بوستان پایتخت تبدیل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین