کد خبر: ۳۳۶۰۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

بنیتس: مشکلی با رونالدو ندارم

سرمربی رئال مادرید با مهاجم تیمش مشکلی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئال مادرید یکشنبه شب از هفته پانزدهم لالیگا به مصاف ویارئال می رود.

رافائل بنیتس در نشست خبری پیش از بازی گفت: تیم در شرایط خوبی به سر می برد. یک گروه حرفه ای خیلی خوب در کنار هم هستند که خوب کار می کنند و اعتماد به نفس دارند. اخیرا نتایج خوبی کسب کرده اند. می دانیم ویارئال حریف سرسختی است اما ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و می خواهیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت برخی از بازیکنانش اظهار کرد: سرخیو راموس شرایط بازی را دارد. کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در شرایط متفاوتی قرار داشتند. بنزما به دلیل آسیب دیدگی مدتی از میادین دور بود. هر دو مهاجم مهمی هستند. آنان نیاز به اعتماد به نفس داشتند که آن را به دست آوردند.

بنیتس در ادامه افزود: عملکرد په په مرا شگفت زده نکرد. می دانستم که بازیکن حرفه ای است و تجربه اش به تیم کمک می کند خوشحالم که دوران نقاهتش را پشت سر گذاشت. او به تیم خیلی کمک می کند و امیدوارام تا پایان این چنین باشد. گرت بیل خود را با تیم هماهنگ کرده است و در بازی دائما با هم تیمی هایش در حال تغییر پست هستند. او علاوه بر گلزنی در به ثمر رسیدن گل توسط دیگر بازیکنان نقش دارد. بیل بازیکن کلیدی برای ما است.

سرمربی رئال درباره رابطه اش با رونالدو گفت: نمی خواهم وارد جزییات شوم و درباره مشکلات صحبت کنم چون کسی که درباره این مسائل صحبت می کند رونالدو است. برای من او بازیکن خوبی است و الان به اوج رسیده است. زمانی که گلزنی می کند من آرام هستم چون به او اعتماد به نفس می دهد و به گلزنی بیشتر او کمک می کند.

بنزما فرانسوی توسط فدراسیون فوتبال کشورش به خاطر متهم شدن به دست داشتن در پرونده متیو والبوئنا از تیم ملی اخراج شد. سرمربی رئال مادرید تنها نگران مهاجمش است. او گفت: باشگاه بیانیه ای فرستاده و از او حمایت کرده است. او انسان خوبی است. می خواهم به گلزنی اش ادامه دهد تا آرام باشد و به تیم کمک کند.

بنتیس درباره رقابت نزدیک بین تیم ها در لالیگا گفت: این ارزشمند است. در ابتدای فصل گفته بودم که تیم های قدرتمند امتیازات زیادی را از دست خواهند داد. امیدوارم تا پایان فصل شاهد رقابت نزدیکی باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین