کد خبر: ۳۳۶۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

صعود موقت منچسترسیتی به صدر جدول لیگ برتر

منچسترسیتی توانست با برتری خفیف 2 بر یک در خانه برابر سوانزی موقتا به صدر جدول لیگ برتر برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده منچسترسیتی در خانه به دیدار سوانسی رفت که اخیرا گری مونک سرمربی خودش را برکنار کرده بود. سیتی که نمی خواست از صدر جدول عقب بماند تلاش زیادی برای گلزنی در این دیدار به خرج داد و توانست با گلزنی ویلفرد بونی ساحل عاجی در نیمه نخست به برتری برسد. البته بازیکنان سوانسی بعد از دریافت گل تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کردند و نمایش خوبی داشتند.

در دقیقه 90 بافه تومبی گومیس توانست گلزنی کند و بازی را به تتساوی بکشاند و آب سردی بر پیکر هواداران میزبان بریزد ولی این پایان کار نبود. یحیی توره توانست یک دقیقه بعد گلزنی کند تا برد دراماتیکی برای سیتی به دست آید و این دیدار با برتری 2 بر یک میزبان به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، در نهایت این دیدار با برتری 2 بر یک منچسترسیتی به پایان رسید تا این تیم موقتا و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لسترسیتی به صدر جدول راه یابد.

در دیگر دیدارها دیدار نوریچ و اورتونبا تساوی یک بر یک به پایان رسید. دیدار وستهام و استوک سیتی گلی در برنداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید و کریستال پالاس در خانه از سد ساوت همپتون گذشت و واتفورد نیز با یک گل ساندرلند را شکست داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین