کد خبر: ۳۳۶۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

ادامه پیشروی های ارتش سوریه در حومه حلب

ارتش و نیروهای مردمی سوریه روز یکشنبه در ادامه پیشروی خود در حومه جنوبی حلب، شهرک بانص را از عناصر گروه های تروریستی پاکسازی کردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری شبکه المیادین، ارتش سوریه همچنان در این منطقه در حال پیشروی است.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش کرد: نیروهای ارتش سوریه با پوشش هوایی جنگنده های نیروی هوایی، خطوط امداد رسانی گروه های تروریستی و مواضع آن ها را در حومه جنوبی حلب منهدم کردند.

همچنین جنگنده های سوریه در 24 ساعت گذشته مواضع تروریست های را در عین الجماجمه، عیشه، نجاره، سرحان و جب القهوه در حومه شرقی حلب هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش سوریه مواضع و سلاح های سنگین تروریست ها را در روستای رسم الکما و شهرک دیر حافر و شهر منبج در شمال شرق شهر حلب هدف قرار داده و منهدم کردند.

ارتش و نیروهای مردمی سوریه در درگیری با تروریست های جبهه النصره و گروه های تروریستی دیگر در جبهه های غربی و جنوبی حومه حلب نیز شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.
نیروهای دولتی سوریه روز گذشته نیز با حمله مواضع گروه های تروریستی، روستاهای مریقص، ابورویل، قریحیه، الصعیبیه و دلامه را در حومه جنوبی حلب آزاد کردند و شماری از تروریست ها را کشتند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین در ادامه پیشروی های خود در حومه لاذقیه، منطقه جبل الکوز را از عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کرد.
نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های چند روز گذشته در مناطق اطراف حلب و حومه لاذقیه، تعدادی زیادی از تروریست های تکفیری مسلح از ملیت های مختلف را در ریف جنوبی حلب محاصره و اسیر کردند.

بحران در سوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه های تروریستی مورد حمایت غرب و برخی کشورهای عربی منطقه، برای سرنگون کردن دولت قانونی و مشروع این کشور آغاز شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین