کد خبر: ۳۳۶۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

سفر واعظی به چین +عکس

وزیر ارتباطات به منظور شرکت در اجلاس سازمان همکاری های شانگهای به چین سفر می کند.
آفتاب‌‌نیوز : صفحه اینستاگرام منتسب به محمود واعظی وزیر ارتباطات از سفر قریب الوقوع وی به منظور شرکت در اجلاس نخست وزیران سازمان همکاری های شانگهای در چین خبر داد.

در این پست آمده است: 

روز دوشنبه به همراه هیأتی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران، برای شرکت در اجلاس نخست وزیران سازمان همکاری های شانگهای به شهر چنجو چین سفر خواهیم کرد. با توجه به عضویت ناظر کشورمان در این سازمان، سخنرانی من پیرامون ساز و کارهای توسعه  همکاریهای منطقه‌ای در عرصه‌های اقتصادی تجاری بانکی و استفاده بهینه از ظرفیت های حوزه شانگهای و چگونگی پیشبرد اهداف و برنامه های این سازمان در افق‌های بلندمدت است.

همچنین با توجه به فرصت های جدید ایجاد شده در ایران در زمینه‌های مختلف اقتصادی، علمی و فنی در دوره پساتحریم به تبیین مشارکت و همکاری هر چه بیشتر کشورها در بخش‌های سرمایه گذاری در بازار ایران را خواهم پرداخت. سازمان همکاری‌های شانگهای دارای شش عضو ثابت شامل چین، روسیه، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و پنج عضو ناظر شامل جمهوری اسلامی ایران، هند، پاکستان، مغولستان، افغانستان است. سابقه فعالیت این سازمان همکاری های شانگهای چهارده سال بوده و دستور جلسه این نشست تدوین و تصویب استراتژی توسعه سازمان شانگهای تا سال دو هزار و بیست و پنج است.


سفر واعظی به چین + اینستاپست
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین