کد خبر: ۳۳۶۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

سقوط مرموز پسر جوان از طبقه سوم

پسر جوان زمانی که می‌رفت از همکارش پول قرض بگیرد، نمی‌دانست سرنوشت شومی درانتظارش است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش جام‌ جم ، ساعت ۱۹ شنبه اهالی بلوار گل‌ها در محله تهرانسر متوجه سقوط پسر جوانی از طبقه سوم ساختمانی پنج طبقه شدند و در تماس با اورژانس و پلیس موضوع را اطلاع دادند. با حضور نیروهای امدادی، مرگ پسر جوان به علت شدت جراحات تائید شد.

با اعلام سقوط مرگبار پسر جوان به تیم جنایی،آنها باحضوردر محل، تحقیقاتشان را از ساکنان طبقه سوم آغاز کردند. زن ۴۷ ساله صاحبخانه با بیان این‌که پسر جوان به نام مهرداد همکار اوست، در مورد علت حادثه گفت: بعد از فوت همسرم، همراه پسر ۲۴ ساله‌ام در این خانه زندگی می‌کنیم. از سه ماه قبل در یک شرکت استخدام و مشغول کار شدم. در این مدت مهرداد که پسر خوبی بود در کارها کمکم کرد. پسر جوان چند روز قبل در تماس با من مدعی شد دچار مشکل مالی شده و درخواست پول کرد.

 قرار شد شنبه میلاد به خانه‌ام بیاید تا ۲۰۰ هزار تومان به او بدهم. ساعتی قبل پسر جوان به خانه‌ام آمد تا پول را بگیرد. همان لحظه نیز پسرم سر رسید. حمید با مشاهده مهرداد در خانه شروع به داد و فریاد کرد. مرد جوان هم از ترس از پنجره آویزان شد که تعادلش را از دست داد و سقوط کرد.

با اظهارات زن میانسال، جسد مهرداد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات ماموران پلیس آگاهی با دستور سجاد منافی‌آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی در این باره آغاز شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین