کد خبر: ۳۳۶۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

وزیر ورزش: شرایط استقلال و پرسپولیس عادی و با ثبات است

وزیر ورزش و جوانان گفت: شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عادی و با ثبات است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، محمود گودرزی امروز ( دوشنبه ) در حاشیه برپایی سمپوزیوم منطقه ای و بین المللی تربیت بدنی و ورزش برای دختران و زنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجمن بین المللی تربیت بدنی ورزش برای دختران و زنان از سال 1949 تاسیس شده و در کشورهای مختلف نشست هایی برگزار می کند، امسال نیز با دعوت معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، این سمپوزیوم در تهران برگزار شد.

وی افزود: مسئولین این انجمن دیدگاه هایی نزدیک به ما دارند و قرار است در نهادهای بین المللی از حقوق ورزشکاران زن مسلمان حمایت کنند تا فرصت حضور ورزشکاران در رشته هایی که هنوز حجاب اسلامی در آنها پذیرفته نشده است ،فراهم شود.

گودرزی در مورد بسته بودن جاده پیست دیزین با وجود دستور معاون اول رئیس جمهوری،گفت: قبلا اتفاق ناگواری در جاده شمشک - دیزین رخ داد و باید نهادهایی که مسئول آماده کردن جاده هستند مسئولیت این اتفاق را بپذیرند اما هنوز این کار انجام نشده است. در حال پیگیری مسئله هستیم و امیدوارم به زودی این جاده باز شود.

وی درباره اداره شدن باشگاه های استقلال و پرسپولیس با سرپرست گفت: امیدوارم مشکلات این باشگاه ها حل شود. البته در حال حاضر شرایط این باشگاه ها عادی و با ثبات است. هواداران و رسانه ها نیز کمک کنند تا آرامش بر این تیم ها حاکم شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اظهارات اخیر محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی مبنی بر اینکه مسئولین کشتی را فراموش کرده اند و به اردوی تیم ملی سر نمی زنند، گفت: حضور مسئولان در اردوی تیم ملی کشتی کم نیست . من و معاونین وزارتخانه به صورت مرتب به اردوی تیم های ملی سر می زنیم و قطعا هر چه به المپیک نزدیک تر می شویم این حضور نیز بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی از فدراسیون هایی است که تمام بودجه ای که بر اساس تفاهم نامه میان فدراسیون و وزارتخانه در نظر گرفته شده ، دریافت کرده است.

گودرزی همچنین درمورد کسب سهمیه های المپیک خاطرنشان کرد: روند سهمیه گیری نسبتا خوب است و مقداری هم سازمان های جهانی کمک می کنند. به عنوان مثال در دو و میدانی با تعدیل رکوردهای ورودی المپیک دو سهمیه ما افزوده شد.

وی درباره انتخاب خزانه دار جدید کمیته ملی المپیک گفت: این موضوع از اختیارات کمیته ملی المپیک است.

سمپوزیوم منطقه ای و بین المللی تربیت بدنی و ورزش برای دختران و زنان از صبح امروز در دانشگاه الزهرا( س ) آغاز شده است . این سمپوزیوم فردا به کار خود پایان می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین