کد خبر: ۳۳۶۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

برف ارتباط 30 روستای فریدونشهر اصفهان را قطع کرد

وی از رانندگان خواست که از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت تردد وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.
آفتاب‌‌نیوز : ارتباط جاده ای 30 روستای شهرستان سردسیر فریدونشهر در غرب استان اصفهان به دلیل بارش برف از روز دوشنبه تاکنون قطع است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر به ایرنا گفت: روستاهای کلوسه، وستگان، وزوه، دورک، کاهگانک، گاهگان بالا، کاهگان پایین، زردفهره، کمران و گوکان از جمله روستاهای در محاصره برف هستند.

عزت الله یسلیانی با اعلام اینکه ارتفاع برف در نقاط مرتفع فریدونشهر بیش از 130 سانتیمتر است، افزود: راه های اصلی شهرستان بازگشایی شده و فعالیت 10 گروه راهداری برای باز کردن راه های بسته شده به سبب کولاک به کندی پیش می رود.

وی از رانندگان خواست که از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت تردد وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدونشهر با بیان اینکه ارتفاع برف در شهر فریدونشهر بیش از 60 سانتیمتر است، گفت: بارش برف از صبح دیروز دوشنبه آغاز شد و تا صبح امروز ادامه داشت و میزان بارش 24 ساعته تا ساعت 6 صبح امروز 50.2 میلیمتر است.

محمدرضا رفیعی افزود: میزان بارش در سال زارعی جاری 194.4 میلیمتر است.

علی علوی نژاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر با اعلام اینکه مدارس این شهرستان در مقطع ابتدایی امروز تعطیل است، گفت: کلاس های درس متوسطه اول و دوم دائر است و دانش آموزان این پایه ها باید در کلاس درس حضور پیدا کنند.

شهرستان فریدونشهر 115 روستا دارد که 85 روستای آن دارای سکنه دائمی هستند و این روستاها در 540 کیلومتر راه آسفالته و 240 کیلومتر راه خاکی شبکه راه های فریدونشهر قرار دارند.
این شهرستان با حدود 40 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری غرب اصفهان و در دامنه کوه های زاگرس است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین