پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۳۳۶۷۴۶
۲۱:۰۹
۱۳۹۴/۰۹/۲۴

آتش سوزي در مراتع طبيعي «رابر»

یک هکتار از عرصه های طبیعی شهرستان رابر در آتش سوخت . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ابوذر سیفی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رابر گفت حادثه در مراتع اطراف دهستان اسکر این شهرستان روی داد و با اقدام به موقع مردم و به مدد سرمای هوا ، از گسترش آتش جلوگیری شد.
۲۱:۰۹
۱۳۹۴/۰۹/۲۴
به گزارش آفتاب نیوز، به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی علت آتش سوزی را غفلت و سهل انگاری دامدارانی ذکر کرد که برای تهیه غذا و گرم کردن خود آتش برپا کردند اما در خاموش کردن آن ، دقت کافی نداشتند.

ابوذر سیفی افزود در سه ماه گذشته در همین منطقه دو آتش سوزی دیگر رخ داد که منجر به ازبین رفتن حدود 17هکتار عرصه جنگلی از انواع درختان کمیاب مانند بادام کوهی شد .
Error Report
برچسب‌ها:
آتش سوزی
ارسال پیام
captcha