کد خبر: ۳۳۶۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

انتشار نخستین تریلر«جانوران شگفت انگیز» +تصاویر

روز گذشته هوادارن هری پاتر در سراسر جهان با نخستین تریلر از قسمت اول مجموعه «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان» رو به رو شدند.
آفتاب‌‌نیوز : وبسایت «پاترمور» و کمپانی برادران وارنر روز گذشته از نخستین تریلر جدیدترین فیلم دنیای جادوگری جی کی رولینگ رونمایی کردند. این تریلر با ورد «لوموس ماکسیما» آغاز می شود که در مجموعه هری پاتر برای ایجاد روشنایی استفاده می شد. به نوعی دوباره پرده سینما با دنیای جادوگری معروف رولینگ روشن می شود. پس از آن کنگره جادویی ایالات متحده آمریکا را می بینیم و به طور دقیق تر با لوگوی این نهاد جادوگری آشنا می شویم. علامتی که پشت سر کامرون اجوگو قرار گرفته که در فیلم نقش سرافینا را بازی می کند. ادی ردمین، بازیگر برنده اسکار فیلم «تئوری همه چیز» که در «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان» نقش نیوت اسکمندر را بر عهده گرفته به همراه چمدانی که محتوایش برای ما فعلا مشخص نیست در این تریلر دیده می شود. همین طور برای اولین بار کاترین واترستون را هم می بینیم که نقش تینا گولداستاین را بر عهده گرفته. نمایی از جادوی نیوت اسکمندر که به نظر در حالت مبارزه قرار دارد پایان بخش اولین تریلر فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان» است. 

به گزارش تسنیم، همراه این تریلر از اولین پوستر رسمی فیلم هم رونمایی شد. همین طور تصاویری از فیلم هم روی وبسایت «پاترمور» قرار گرفته که البته تفاوتی با آنچه در تریلر می بینیم ندارند.

«جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان» اولین قسمت از یک تریلوژی است که فیلمنامه آن را برای اولین بار شخص جی کی رولینگ نوشته و در آن چهره هایی چون کالین فارل، ادی ردمین، عزرا میلر، کامرون اجوگو، جان وویت و کاترین واترستون ایفای نقش می کنند. دیوید ییتس که کارگردانی 4 فیلم پایانی مجموعه «هری پاتر» را بر عهده داشت، کارگردانی این اثر را هم بر عهده دارد. ییتس کارگردانی اپیزود پایلوت سریال سیاسی «ستمگر» را هم بر عهده دارد و سال آینده فیلم «افسانه تارزان» هم از وی روی پرده می رود. قرار است «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان» روز 18 نوانبر 2016 به صورت سه بعدی و IMAX راهی پرده سینماهای جهان شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین