کد خبر: ۳۳۶۹۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

چرا پرايد همچنان با اقبال عمومی رو‌به‌روست؟

با بررسي آمار فروش خودروها در طرح وام 25 ميليون توماني خودرو، مي بينيم كه پرايد سايپا بيشترين آمار فروش را داشته است در واقع مشتريان با بررسي دقيق، از بين محصولات دو خودروساز داخلي و محصولات شركت هاي ديگر مشمول وام خودرو، پرايد را علي رغم همه ي بزرگنمايي اشكالات آن در فضاي مجازي، انتخاب كردند. خودروي پرايد چند سالي است با تغييرات اساسي در بحث ايمني در قالب پروژه ي ايكس100 توليد مي شود و از استاندارد قابل قبول برخوردار است.
آفتاب‌‌نیوز :
سایت اعتدال نوشت: اغلب ما ايرانيان با پرايد خاطره داريم و شايد خيلي از ماها رانندگي را با پرايد شروع كرديم و اولين خودروي ما پرايد بوده است. همين پرايد وسيله اي است كه با توان خريد اغلب مردم سازگار است و استهلاك و هزينه هاي جانبي پاييني دارد كه باعث شده بالاترين تيراژ در بين خودروهاي در حال تردد در كشور را به خود اختصاص داده است.

استقبال مردم از خودروي پرايد در طرح فروش وام 25 ميليون توماني نشان داد كه مردم همچنان پرايد را خودرويي مناسب مي دانند و به كيفيت، خدمات پس از فروش و بازار اين خودرو اعتماد دارند. چرا كه پرايد با خدمات پس از فروش گسترده و سراسري، فراواني و پايين بودن هزينه تعميرات، قطعات و لوازم يدكي و خريد و فروش آسان در بازار، اعتماد مشتريان را جلب كرده است و در واقع متناسب با نوع استفاده هاي متنوعي كه از اين خودروي دوست داشتني در سطح جامعه مي شود، با كيفيت و استاندارد فعلي، مورد قبول و تاييد مصرف كنندگان است و در سبد محصولات خودرويي، از تقاضاي بالايي در بين مشتريان برخوردار است. همچنين اقبال عمومي از پرايد، مبين اين است كه تحريم خريد خودروي صفر، در تقاضا يا عدم تقاضاي مشتريان براي خريد خودرو، بي اثر بوده و دليل اصلي ركود بازار خودرو، نبود نقدينگي نزد متقاضيان بوده است و جريان سازي مجازي در قالب كمپين تحريم خريد خودرو، جرياني فاقد اثرگذاري كه منافع عده اي خاص را تامين مي كرد.  

 از جمع بندي مطالب مذكور به اين نتيجه مي رسيم، چنانچه خودروي پرايد با توجه به كاربري هاي مشتري پسند و قابليت هاي استفاده در شهرها و معابر شهري، با روش هاي آسان تر فروش عرضه گردد، مشترياني كه از توان خريد محدودي برخوردارند، همچنان اميدوار خواهند بود كه صاحب خودرو مي شوند و كيفيت زندگي آنان افزايش خواهد يافت. بنابراين دليلي وجود ندارد خودرويي كه در حال حاضر با پايين ترين قيمت در بين خودروهاي توليد داخل و خودروهاي مونتازي و وارداتي و بيش از يك دهه محبوبيت، از رضايت و اقبال خوبي در بين مصرف كنندگان برخوردار است، بخواهد از گردونه توليد و رقابت با همتايان خود خارج شود.

 تنوع در مدل هاي انواع پرايد، تعميرپذيري ساده، مصرف سوخت پايين، قابليت استفاده هم به عنوان خودروي كار و هم به عنوان خودروي خانواده و موارد مثبت ذكر شده در بالا، از پرايد خودرويي در اذهان مردم شكل گرفته كه گويي، اين كوچولوي دوست داشتني سايپا تا سالها با خاطرات خوش مشتريان و مصرف كنندگان پيونده خورده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین