کد خبر: ۳۳۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۸۴ - ۰۰:۰۷
نفت وهالوکاست وموسیقی

احمدی نژاد همچنان در سیبل حملات قرار دارد

آفتاب‌‌نیوز : فریدمن در یادداشت خود آورده است :
 
اجازه دهد از رئیس جمهور ایران محمود احمدی نژاد به دلیل آنکه متوجه شدند هالوکاست نازی علیه یهودیان تنها خرافه ای بیش نیست تشکر کنم. 

زیرا دیگر نشانی از رهبران جهان که اینگونه صریح در مورد سامی ستیزی خود صحبت می کنند ، وجود ندارد چه رسد به سخن گفتن در مورد هالوکوست. 

اما از زمانی که رئیس جمهور ایران مسئله خرافه بودن آنرا مطرح کرد وچرا از آنجا واز هالوکاست از تمامی ایران سخن بگویم ، از اینکه ایران خود را نظامی دمکراتیک می داند واینکه احمدی نژاد می گوید که به شکل دمکراتیکی انتخاب شده است. 

بی شک وی زمانی انتخاب شد که تمامی روزنامه های اصلاحگرایان در ایران بسته شده بود واحزاب ونامزدهای آنها از سوی طرفی که اصولا غیر منتخب است ، تحت فشار قرار گرفتند. 

آقای احمدی نژاد ..دمکراسی این نیست که شما اجازه رقابت را از نامزدی که از شما محبوبیت بیشتری دارد را بگیرید از اینرو  شما  شاهی بیش نیستند که شکل وشمایل دیگری دارد. 

خرافه دیگر سخن گفتن از میزان محوبیت او نزد جوانان ایرانی است ، وی هفته جاری پخش انواع موسیقی غربی را در رادیو وتلویزیون دولتی ایران منع کرد ، زمانی که یک نظام موسیقی یا ادبیات خاصی را منع می کند به این معنی است که دیگر توانایی کنترل جوانان خود را ندارد وبه آنها بی اعتماد شده است واین آنها هستند که برای خود تصمیم می گیرند وبه تبع ان دولت باید کاری برای آنها انجام دهد. 

...
به ادعای فریدمن که یک یهودی صهیونیست است با وجود آنکه جوانان ایرانی همانند جوانان هندی وچینی بسیار با استعداد هستند اما فرصت وشانس نشان دادن استعدادهای خود را ندارد زیرا ایران منابع طبیعی خود را به هند وچین می فروشد تا جوانان چینی وهندی بتوانند به ابتکارات خود ادامه دهند در حالیکه جوانان ایرانی همچنان زندانی گذشته خود باشد. 

به زعم فریدمن یکی از دلایل جنجال سازی احمدی نژاد علیه یهودیان وممنوعیت موسیقی راک آند رول انحراف نگاه جوانان ایرانی به شکست هایی است که دچار آن شده است.
 
وی در ادامه می نویسد : خطر حقیقی در اینجاست که شخصیتی همچون احمدی نژاد اگر سلاح اتمی تولید کند چه اتفاقی خواهد افتاد. اما ظاهرا این مسئله به سوی تحقق پیش می رود ، ایران دارای های زیادی از فروش نفت دارد ومی تواند آنرا درمیان اروپایی ها بذل وبخشش کند به نحوی که دیگر از سوی اروپا خیالش آسوده گردد ومطمئن باشد که تحریم هایی علیه تهران به دلیل مخالفت با اعلام برنامه های اتمی خویش در میان نخواهد بود. 

گال لوفت کارشناس امور انرژی در موسسه تحقیقات امنیت ملی (آمریکا) می گوید : غرب نفوذ خود را از دست داده است ، اروپا به نفت ایران وفروش محصولات خود به این کشور اعتیاد پیدا کرده است ودر همین حال نظام ایران هم در نحوه استفاده از دیپلماسی نفت بسیار زیرکانه عمل می کند. 

لوفت می افزاید : پس از اشغال افغانستان وعراق توسط آمریکا ایرانی ها به خوبی دریافتند که احتیاج مبرمی به بیمه شدن دارند.
از اینرو دو کار انجام دادند ، فعالیت های خود را به سوی ساخت بمب اتمی پیش رفتند واز سوی دیگر توافقنامه فروش گاز به یک سوم جمعیت جهان یعنی هند وچین را به امضا رساندند. این دو مهمترین مصرف کنندگان در حال رشد انرژی در جهان محسوب می شوند وبه همین دلیل غیر قابل تصور است که چین به شورای امنیت سازمان ملل متحد اجازه دهد تحریم هایی علیه ایران تحمیل کند.
امروزه نفت مشتریان زیادی در جهان دارد به نحوی که گرهارد شرودر چندی پس از خروجش از رهبری آلمان ریاست طرح خط لوله روسیه ـ آلمان را به دست گرفت وامروز به نفع روسها فعالیت می کند..

این در حالیاست که گفته می شود جورج بوش سعی دارد مطالب وموضوعاتی را برای متن سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحاد وبرنامه های کشور در سه سال آینده آماده کند. 

آقای رئیس جمهور (آمریکا) ، چه اتفاقی باید بیش از این بیافتند ، چند طوفان کاترینا وچند نوع رفتار غیر مسئولانه از سوی ایران باید صورت بگیرد تا شما این مسئله را درک کنید که باید کاری علیه ایران طی سه سال آینده انجام دهید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین