کد خبر: ۳۳۷۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

دلیل انتخاب فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست استقلال از زبان مدیرعامل!

فرزاد مجیدی که در ابتدای فصل قرار بود کادرفنی استقلال باشد ، حالا سرپرستی استقلال را بر عهده گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
استقلالی ها که در ابتدای فصل امسال با تغییراتی در چارت باشگاه شان پست سرپرست تیم را حذف کردند و میرشاد ماجدی را کنار گذاشتند تا مشکلات گذشته را نداشته باشند ، به اصرار پرویز مظلومی از منصور پورحیدری درخواست کردند تا به عنوان مدیرفنی روی نیمکت استقلال هم بنشیند. این اتفاق ادامه داشت تا شب گذشته که منصور پورحیدری به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد. بعد از این بود که باشگاه تصمیم گرفت به طور موقت فرزاد مجیدی وظیفه سرپرستی تیم را بر عهده داشته باشد.

فرزاد مجیدی که هیچ گاه از ستاره های محوری عصر خودش در استقلال نبوده ، همیشه این شانس را داشته که برادری به خوشنامی فرهاد مجیدی در تاریخ این باشگاه داشته باشد. برادری که خودش البته تن به آب نمی زند و حاضر نیست نامش را در تیمی که خودش مسئولیت فنی اش را بر عهده ندارد ، هزینه کند. با این وجود حضور فرزاد در استقلال را می پسندد و نزدیکان به فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال هم بر حضور فرزاد تاکید دارند. جایگزینی شتاب زده مجیدی برای سرپرستی موقت استقلال ، درحالی اتفاق افتاد که تا پیش از این اصلا استقلال در چارتش چنین سمت و جایگاهی را نداشته است .

به گزارش خبرآنلاین، البته بهرام افشارزاده در این باره می گوید:« به هر حال تیم نیاز به یک مسئول اجرایی دارد که روی نیمکت باشد. تمرکز مربی به کار فنی اش است. ما باید برای این پست یکی از آنهایی که کارت نشستن روی نیمکت داشتن را انتخاب می کردیم و انتخاب ما از این جمع ، فرزاد مجیدی بود. البته این یک تصمیم موقت است و منتظر بازگشت منصورخان هستیم . امیدواریم که ایشان هرچه زودتر حال شان خوب شود و برگردند روی نیمکت تیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین