کد خبر: ۳۳۷۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

سورپرایز بزرگ مظلومی برای رقابت با دایی

امید نورافکن ستاره تیم ملی جوانان ایران سرانجام در ترکیب تیم استقلال قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز مظلومی که از ابتدای سال جدید تصمیم گرفته متفاوت از همه سال های پیشین مربیگری اش باشد ، بعد از استفاده از چند ستاره جوان در تیمش توانسته طرفداران استقلال را به آینده تیم شان امیدوار کند ، این بار سورپرایزی بزرگ برای تیمش دارد.

او بعد از میدان دادن بیش از همیشه به جوان های با استعدادی چون کریمی ، برزای ، چشمی و اسماعیلی ، این بار تصمیم گرفته است به ستاره تیم ملی جوانان بازی دهد. امید نورافکن که در تمرینات اخیر استقلالی ها خوش درخشیده و همراه با تیم علی سامره توانستند نشان دهند می شود پرسپولیس را 6 تایی کرد ، این بار از سوی مظلومی تشویق شده و در پستی به میدان می رود که آبی ها در ابتدای سال 80 هزار دلار را برایش به پای یک بازیکن برزیلی ریختند که در تهران هم نماند.

به گزارش خبرآنلاین؛ نورافکن چندی قبل در تیم ملی جوانان ایران در بازی های مقدماتی آسیا خوش درخشید و خیلی از مربیانی که با امیدهای استقلال بازی کرده اند ، او را ستاره آینده فوتبال ایران می نامند و حالا مظلومی می خواهد مردی باشد که برای اولین بار به یک ستاره جوان زیر 20 سال در استقلال میدان می دهد. اتفاقی که شاید نزدیک به یک دهه است در استقلال رخ نداده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین