کد خبر: ۳۳۷۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

استیلی: برای پیروزی بر سیاه‌جامگان هم‌قسم شده‌ایم

سررمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازی تیمی ما هر هفته رو به رشد است.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید استیلی در نشست خبری قبل از بازی با سیاه‌جامگان خراسان گفت: با تمام وجود در بازی فردا ظاهر می‌شویم. مسلما به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی هستیم. در هفته‌های گذشته جوانان ما بازی‌های خوبی ارائه دادند و ما را به آینده امیدوار کردند. امیدواریم که بازی خوب به همراه نتیجه در پیش داشته باشیم. تمام بازیکنان و کادرفنی هم‌قسم شده‌اند که به نتیجه لازم در این بازی برسیم.

وی در ادامه گفت: در بازی با صبا پژمان نوری به ناحق اخراج شد و فردا وی را در اختیار نداریم. اما با اعتراضی که به فدراسیون زده‌ایم، امیدواریم که کارتی که به اشتباه به او داده شد پاک شود. همچنین فرزاد حاتمی و سیدجلال رافخایی با توجه به نیازمان در حالی که فقط یک جلسه با ما تمرین کرده بودند را در لیست 18 نفره قرار دادیم.

استیلی گفت: ما در بازی هفته قبل 517 پاس به هم دادیم که اگر این روند را ادامه دهیم، به نتیجه خواهیم رسید. در حقیقت اشتباهات فردی باعث شد تا مقابل تراکتورسازی و سایپا نتیجه نگیریم. در حالی که در اکثر دقایق بازی سوار بر بازی بودیم. ما همه مسابقات را آنالیز می‌کنیم و روند رو به رشدمان را همه متوجه شده‌اند. فقط در نیمه دوم به دلیل عدم تمرکز در دقایقی از بازی اشتباهاتی از سوی بازیکنان انجام می‌شود که امیدواریم بتوانیم این نقایص را برطرف کنیم.

سرمربی ملوان در مورد آسیب‌دیدگی‌های مهاجمان ملوان گفت: تنها بازیکنی که سر تمرین آسیب دید فرزاد حاتمی بود ولی سایر نفرات مصدوم ما در مسابقه مصدوم شدند که بر اثر خشونت بازیکنان حریف به وجود آمد. کلا همه تیم‌ها در نیم فصل یکسری ورودی و خروجی دارند. من با آقای دنیامالی صحبت کرده‌ام که پول بازیکنان تا نیم فصل پرداخت شود. امیدوارم بتوانیم چند بازیکن خوب داخلی جذب کنیم وگرنه مجبور هستیم از بازیکنان خارجی استفاده کنیم. به دلیل بارندگی و زمین خیس ورزشگاه انزلی به بازیکن قدرتی نیاز داریم و اگر فرزاد حاتمی آماده‌تر بودیم از ابتدا وی را به میدان می‌فرستادیم.

به گزارش ایسنا، استیلی در پایان گفت: پژمان نوری در مصاحبه خود صحبت جالبی کرد و گفت: هرکسی که بیشتر داد و بیداد کند، در فوتبال ایران می‌تواند حق خود را بگیرد.

به گزارش ایسنا، فرهاد کاظمی به دلیل تاخیر در پرواز به نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی نرسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین