کد خبر: ۳۳۷۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

قلعه‌نویی: زحمت کشیدیم اما خوب بازی نکردیم/ در نیم فصل تغییرات زیادی داریم

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: باید از از تعطیلات نیم فصل بهترین بهره را ببریم تا به تیم مدنظر من برسیم.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی با استقلال اهواز اظهار کرد: از استاندار محترم خوزستان می‌خواهم فکری به حال استقلال‌اهواز کند. استاندار خوزستان فردی بزرگ، ورزشکار و ورزش‌دوست است.

وی ادامه داد: خود من یک سال مسوولیت تیم استقلال اهواز را برعهده داشتم و این تیم یک تیم مردمی است . خیلی از بودجه‌های این مملکت از استان خوزستان تامین می‌شود. استقلال‌اهواز یک تیم ریشه‌دار، مردمی و با قدمت است و باید فکری به حال آن شود. خیلی از بزرگان فوتبال ما از این تیم به فوتبال کشور آمده‌اند و بسیاری از ریش‌سفیدان از این تیم خاطره دارند و جوانان هم به استقلال‌اهواز علاقه‌مند هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: میلیاردها تومان هزینه می‌کنیم تا از آسیب‌ها جلوگیری کنیم. حال آنکه استقلا‌ل‌اهواز از آسیب‌هایی که می‌تواند در خوزستان به وجود بیاید،جلوگیری می‌کند. سال اول مربیگری من در خوزستان بوده و این تیم را دوست دارم و از آن خاطرات خوبی هم دارم. آقای هیبدی و شفیع‌زاده و دوستان فعلی در این باشگاه زحمت می‌کشند و باید بگویم که واقعا از شرایط این تیم ناراحت هستم. حنطه، تهامی و بازیکنان استقلال‌اهواز ریاضت می‌کشند.

قلعه‌نویی در ادامه درباره بازی با استقلال‌اهواز گفت: از نتیجه راضی هستم اما از بازی خیر. آنچه مدنظر من است، شاید در این بازی ندیدیم. بازیکنان ما زحمت کشیدند ولی خوب بازی کردن با زحمت کشیدن بسیار فرق دارد. ما باید بتوانیم از تعطیلات نیم فصل نهایت استفاده را ببریم تا به تراکتورسازی مدنظر برسیم.

وی افزود: ما بازیکنان بزرگی داریم که باید با خوب بازی کردن بزرگی کنند و باید بگویم ما از آن تیم بزرگ فاصله داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال اهواز با سپاهان در اینجا مساوی کرد و باید بگویم شرایط این تیم ضعیف است ولی بازیکنان بسیار خوبی دارد و تیم‌های بزرگی را هم متوقف کرده است. نمی‌توان گفت استقلال‌اهواز یک تیم معمولی است و اگر شرایطش اینگونه نبود، اینجای جدول نبودند.

قلعه‌نویی بیان کرد: تیم ما مشکلات بدنی، تاکتیکی و مشکلات بسیاری دارد که باید هرچه زودتر برطرف شوند و اگر این مشکلات برطرف شوند در نیم فصل دوم می‌توانیم بهتر عمل کنیم. من فکر می‌کردم ما به دو سه بازیکن نیاز داریم ولی اکنون نظرم تغییر کرده و باید بیش از اینها یار اضافه کنیم.

وی درباره تعطیلات لیگ گفت: تعطیلات بر روی تیم‌ها تاثیر دارد ولی مهم‌تر این است که زیرساخت‌ها و زمین‌ها روی تیم‌ها تاثیر گذاشته است. همین زمین ورزشگاه تختی امروز کیفیت لازم را نداشت. البته باید بگویم تیم‌های ایرانی 4، 5 سال است که به این تعطیلات عادت کرده‌اند. همچنین برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت دارم و دعا می‌کنم این تیم المپیکی شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه درباره بازیکنان سرباز بیان کرد: یکی از مشکلات این است که برخی از بازیکنان سرباز در حد و اندازه خود نیستند در گذشته احسان حاج‌صفی در چنین شرایطی دو سال با تمام وجود برای تراکتورسازی تبریز بازی کرد. بازیکنی که در چنین شرایطی برای تیمش بازی می‌کند، باید برای پیراهن تیم بازی کند. بازیکنان سرباز فعلی نیز تا لحظه‌ای که هستند با تمام وجود باید بازی کنند و برای تیم خود ارزش قائل شوند. این پیراهن ناموس ورزشی است و باید با تمام وجود کار کنند. قدیم‌ها اگر بازیکنان در زمین خاکی شکست می‌خوردند یک هفته از خانه خود بیرون نمی‌آمدند.

به گزارش ایسنا، قلعه‌نویی با اشاره به سروش رفیعی و بختیار رحمانی ادامه داد: این بازیکنان سرباز هستند و انگیزه نبودن در تیم ملی به آنها ضربه می‌زند و همین باعث می‌شود که هم خودشان و هم تیم ملی و هم تراکتورسازی ضربه بخورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین