کد خبر: ۳۳۷۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

دایی: روز ما نبود، استقلال با زیرکی برد/ امسال قصد مربیگری نداشتم

سرمربی تیم صبای قم گفت: امروز، روز ما نبود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی در نشست بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: امروز روز ما نبود و روی یک موقعیت که استقلال در نیمه اول بدست آورد گل خوردیم. یک ساعت استقلال ده نفره بود ولی نتوانستیم استفاده کنیم.

او افزود: توپ و میدان در اختیار ما بود ولی دریغ از یک شوت که رحمتی را مجبور به واکنش کند. ما متاسفانه تا پشت 18 خوب می آمدیم ولی نمی دانم بازیکنان من چکار کردند. بازیکنان در خط حمله اصلا خوب کار نکردند.

سرمربی صبا اضافه کرد: استقلال با زیرکی توانست این بازی را ببرد. ما بد بودیم و نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. اگر روز خوب ما بود می شد که برنده باشیم.

وی در ادامه گفت: ما هرچه داشتیم را ارائه دادیم ولی استقلال در فضای 20 متر جمع شده بود و امکان و فضایی به بازیکنان ما نداد. متاسفانه برخی توپ ها هم که جلو رفت کسی نبود که بزند. خیلی در خط حمله بد بودیم و باید این نقیصه را برطرف کنیم.

دایی در پاسخ به سوالی درباره نقل و انتقالات تیمش بیان کرد: ما سعی می کنیم تیم خود را بهتر کنیم. با صحبت هایی که با مدیران باشگاه خواهیم داشت، سعی می کنیم بازیکنانی که بدردمان می خورند را جذب کنیم. امروز حضور فرید کریمی می توانست به ما کمک کند. اما متاسفانه نمی شد از او استفاده کنیم و ان شاءالله در نیم فصل دوم از او استفاده می کنیم.

به گزارش ایسنا، او اضافه کرد: ما در هر بازی 4-5 موقعیت گل ایجاد می کردیم ولی امروز دوتا موقعیت هم ایجاد نکردیم و من ایراد را نمی توانم گردن کسی بیاندازم.

دایی درپاسخ به سوالی درباره درگیری لفظی اش با صالحی گفت: من به وقت‌های اضافه اعتراض داشتم. وقتی بازیکن آنها اخراج شده، صالحی یکی دو دقیقه با رحمتی کلنجار رفت و بحث کرد. مگر می‌شود که کلا یک دقیقه وقت اضافه اعلام شود؟ ما مشکل خاصی نداشتیم و بحثی نبود.

سرمربی صبای قم در پاسخ به سوالی درباره جوان‌گرایی تیمش در صبا بیان کرد: خود من اصلا فکر مربیگری را امسال نداشتم که به لیگ‌های پایین تر توجه بیشتری کنیم. اگر باشم دوست دارم به تیم های لیگ پایین و جوانان توجه کنم تا نسل جدیدی را به فوتبال اضافه کنیم.

وی درباره داوری دیدار استقلال و صبا گفت: به نظرم هر دو اخراج درست بود و اتفاق خاصی نبود که بخواهیم درباره‌اش صحبت کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین