کد خبر: ۳۳۷۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

برتري كمپين تبليغاتی «مثل آب خوردن» بانک کشاورزی

طرح تبلیغاتی کمپین «مثل آب خوردن» بانك كشاورزي به عنوان طرح آگهي برتر انتخاب و معرفي شد.
آفتاب‌‌نیوز :
اين طرح  با هدف  معرفي خدمات بانكداري الكترونيك  اين بانک طراحی و اجرا شد كه از سوی هیأت داوران به عنوان آگهی برتر فصل تابستان 94 در روزنامه های سراسری انتخاب و معرفي شد.

براساس اين گزارش، مركزتوسعه و ارتباطات روزنامه همشهري پس از پايش روزنامه هاي سراسر كشور ، آگهي هاي تجاري برتر هر فصل را بر اساس رأي هيئت داوران انتخاب و معرفي مي كند كه طرح تبليغاتي«مثل آب خوردن» بانك كشاورزي به عنوان يكي از سه طرح برتر فصل تابستان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومي و همكاري هاي بين الملل بانك كشاورزي، اين گزارش مي افزايد، در فصل پيش نيز طرح «طلوعي دوباره» بانك كشاورزي كه  با هدف اطلاع رسانی خرید تضمینی گندم پس از 10 سال با عاملیت اين بانک طراحی و اجرا شده بود، از سوی هیأت داوران به عنوان آگهی برتر فصل بهار 94 در روزنامه های سراسری انتخاب و معرفي شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین