کد خبر: ۳۳۷۴۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
ترفند کروم؛

باز کردن سایت ها در زمان قطع بودن اینترنت

فرض کنید قبلا به وب‌سایتی سر زده اید و اکنون به اطلاعات موجود در آن سایت نیاز دارید اما متاسفانه به اینترنت دسترسی ندارید.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این ترفند تصمیم داریم نحوه باز کردن سایت ها را در زمان قطع بودن اینترنت و تنها با استفاده از کش ذخیره شده در مرورگر گوگل کروم باز نماییم. فرض کنید قبلا به وب‌سایتی سر زده اید و اکنون به اطلاعات موجود در آن سایت نیاز دارید اما متاسفانه به اینترنت دسترسی ندارید. جالب است بدانید که در مرورگر کروم یک قابلیت وجود دارد که با فعال کردن آن می توانید به وب سایت های که قبلا به آن سر زده اید، بدون دسترسی به اینترنت سایت مورد نظر را به صورت کامل باز کنید.
 
نکته: برای بازکردن سایت های مورد نظر در حالت آفلاین نیاز است که یکبار سایت مورد نظر را قبلا با مرورگر گوگل کروم باز کرده باشید تا صفحه مورد نظر در مرورگر سیستم شما کش (Cache) شده باشد.
 
ابتدا مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) را باز کرده و سپس عبارت chrome://flags را در آدرس بار مرورگر وارد کرده و اینتر بزنید.
 
 
سپس در صفحه باز شده به دنبال گزینه Enable Show Saved Copy Button Mac, Windows, Linux, Chrome OS, Android بگردید و سپس وضعیت آن را بر روی Enable Secondary قرار دهید. در ادامه بر روی دکمه Relaunch now کلیک کنید تا کروم ریستارت شود.
 
 
اکنون اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید و یک سایتی که قبلا آن را مرور کرده اید را باز کنید، خواهید دید که در کنار دکمه Reload یک گزینه دیگر به اسم Show Saved copy اضافه شده است.
 
 
در صورتی که بر روی گزینه Show Saved copy کلیک کنید وبسایتی که قبلا آن را مرور کرده اید، به صورت آفلاین برای شما باز خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین