کد خبر: ۳۳۷۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

واحدهای انباشت وبرداشت شرکت فولاد سفید دشت آماده تست گرم شد

روز چهارشنبه 25 آذر ماه 94 دکتر سبحاني مدير عامل فولاد مبارکه از شرکت فولاد سفيد دشت چهارمحال و بختياري بازديد نمود تا از نزديک روند پيشرفت اين پروژه و تمهيدات لازم در خصوص تست گرم واحدهاي انباشت و برداشت و احيا مستقيم اين شرکت را با مدير عامل و ساير مسئولين واحدهاي آن، مورد بحث و بررسي قرار دهد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومي شرکت فولاد سفيد دشت چهارمحال وبختياري، در اين بازديد که سلطاني نماينده مردم محترم شهرستان بروجن درمجلس شوراي اسلامي نيز حضور داشت، دکتر سبحاني ضمن بازديد از کليه قسمتهاي اين پروژه با تأکيد برنزديک شدن به زمان راه اندازي وتوليد در فاز اول اين پروژه، توصيه ها و راهنمايي هاي لازم را در اين خصوص عنوان کرد واز همه عوامل اجرايي اين پروژه خواست تا تمام مقدمات و پيش بيني هاي لازم را دراين  خصوص در نظر گرفته تا پروژه با بهترين کيفيت مورد بهره برداري قرار گيرد.

وي اظهار داشت: از آنجايي که کار نصب و آماده سازي مقدمات کار، اين  کارخانه آماده و يا رو به اتمام است، پيش بيني مي شود، در دي ماه مشعل ها روشن وتست گرم واحدهاي احيا مستقيم و انباشت و برداشت شروع گردد.

دکتر سبحاني ضمن اعلام رضايت از فعاليت هاي انجام شده و قدرداني از کليه دست اندرکاران پروژه عنوان کرد: به ياري خدا ظرف دوماه آينده بارگيري و تست با بار وتوليد آهن اسفنجي در اين شرکت انجام خواهد شد.

بنا بر اين گزارش سلطاني نماينده مردم محترم شهرستان بروجن درمجلس شوراي اسلامي نيز در گفتگو با خبرنگار فولاد چهارمحال و بختياري پيشرفتهاي حاصل شده در اجراي اين پروژه را مرهون همکاري و همدلي مجموعه فولاد مبارکه و مديريت فولاد چهارمحال و بختياري خواند و ابراز اميدواري کرد هرچه سريعتر اين پروژه به بهره برداري برسد.

گفتني است شرکت فولاد سفيد دشت چهارمحال و بختياري در حال حاضر در بخش واحد احياء مستقيم و انباشت و برداشت به بيش از  95 درصد پيشرفت فيزيکي رسيده است که اين ميزان پيشرفت، بيشترين پيشرفت فيزيکي در هفت طرح فولادي کشور است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین