کد خبر: ۳۳۷۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

دلایل حذف فیلم «محمد(ص)» از اسکار از زبان وزیر ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: احتمال می‌دهم برخی دلایل سیاسی در رد شدن فیلم «محمد رسول‌الله» در جایزه اسکار دخیل باشد.
آفتاب‌‌نیوز : علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پس از مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در جمع خبرنگاران در خصوص فیلم «محمدرسول الله» گفت: نمی‌دانم دلایلی که در جشنواره اسکار فیلم محمدرسول الله انتخاب نکردند چه بوده است و این امر سابقه دارد. در برخی از جشنواره‌ها از جمله اسکار عوامل سیاسی نیز در انتخاب فیلم دخیل بوده است.

وی افزود: گاهی در جشنواره‌هایی چون اسکار به فیلم‌هایی جایزه می‌دهند که تعجب می‌کنیم. احتمال می‌دهم برخی دلایل سیاسی نیز در انتخاب نشدن فیلم «محمدرسول الله» دخیل باشد؛ اما باید منتظر بود تا دلایل جشنواره را بشنویم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب سال آینده در باغ کتاب بیان کرد: سال گذشته دکتر قالیباف به ما قول دادند که نمایشگاه کتاب در مجموعه عباس‌آباد برگزار شود و این مجموعه را برای این امر آماده می‌کنند. درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 130 هزار متر مربع فضا بود، باید به زمان نزدیک شویم تا ببینیم شهرداری تهران این زمین را در اختیار ما قرار می‌دهد یا آنکه باید نمایشگاه کتاب را در مصلای تهران برگزار کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین