کد خبر: ۳۳۷۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

اعدام دو سارق مسلح در شیراز

حکم حد الهی اعدام دو سارق مسلح صبح امروز با حضور تعداد زیادی از مردم در شیراز اجرا شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، این دو سارق مسلح پس از محاکمه در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و قطعیت در شعبه 41 دیوان عالی کشور صبح امروز در میدان کوزه‌گری شیراز به دار مجازات آویخته شدند.

این گزارش حاکی است محکومان مجتبی ـ ر 30 ساله و نعمت ـ ج 26 ساله به اتهام محاربه از طریق ارتکاب 5 فقره سرقت مسلحانه از باغات اطراف جهرم، لارستان، قیر و کارزین و مرودشت و همچنین ایجاد رعب و وحشت و ناامنی به مجازات اعدام در ملاء‌عام محکوم شده بودند.

کورش زارعی، معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز، با تأکید بر حساسیت دستگاه قضایی نسبت به امنیت مردم اظهار داشت: اجرای این احکام درس عبرتی برای مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود و دستگاه قضایی با افرادی که امنیت جامعه را دستمایه اهداف شوم خود قرار می‌دهند برخورد قاطع و جدی خواهد داشت چراکه امنیت عمومی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است.

وی هشدار داد: افرادی که با اقدامات مجرمانه خود متعرض جان و مال و نوامیس مردم می‌شوند با برخورد شدید و قاطع دستگاه قضایی و انتظامی رو به رو خواهند شد و سرانجام چنین اقدامات مجرمانه‌ای اجرای حدود الهی است.
 
لازم به ذکراست همزمان با اجرای این حد الهی مردم خداجو و مؤمن شیراز ضمن ابراز رضایت، شعارهایی در تقدیر از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به لحاظ برخورد قاطع با مجرمان سر دادند.

معدومان پیش از این در سال 92 حین بازگشت از جلسه محاکمه دادگاه توسط همدستان خود اقدام به فرار کرده بودند که پس از دستگیری مجدد و به لحاظ ادامه بزه‌های ارتکابی، محاکمه و به مجازات اجرای حد الهی محکوم شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین