کد خبر: ۳۳۷۸۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

طنز/ احمدی‌نژاد تکذیب کرد، ضرغامی سلفی گرفت، کمیسیون پی‌ام‌دی تشکیل شد!

دفتر محمود احمدی نژاد هرگونه قصد وی برای ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان را قویا تکذیب کرده و در اطلاعیه ای آورده است: خادم ملت که خود یک خبره ارشد است، هنوز تصمیمی برای شرکت در انتخابات خبرگان نگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
در پی داغ شدن فضای کشور، فضای خبری نیز کم کم دارد داغ می شود به طوری که داغ ترین داغ ها را می توان در کلنگ نیوز!! جستجو کرد.

احمدی نژاد تکذیب کرد
به گزارش گروه دریافت خبر کلنگ نیوز، دفتر محمود احمدی نژاد هرگونه قصد وی برای ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان را قویا تکذیب کرده و در اطلاعیه ای آورده است: خادم ملت، هنوز تصمیمی برای شرکت در انتخابات خبرگان نگرفته و اگرچه از نظر صلاحیت قطعا مشکلی ندارد اما فعلا سنگر خدمت را همان محله نارمک می داند و علی رغم درخواست های مکرر مردم و بزرگان داخلی و خارجی، قصد ورود به انتخابات خبرگان را ندارد و می خواهد میدان را به جوان تر ها بدهد و از رسانه ها می خواهیم ضمن رعایت اخلاق سیاسی، از گمانه زنی و بگم بگم خود داری نمایند. خادم ملت ایران خود یک خبره ارشد است که نیازی به حضور در جمع خبرگان ندارد.
خادم همیشگی ملت

کمیسیون پی ام دی تشکیل شد
یک عضو کمیسیون برجام در گفتگو با کلنگ نیوز ضمن اشاره به اینکه کمیسیون برجام همچنان دایر است و جلسات منظمی هم برگزار می کند از شیطنت برخی رسانه ها مبنی بر تبدیل کمیسیون برجام به کمیسیون «برباد»، انتقاد کرد و از تشکیل کمیسیون جدیدی به نام پی ام دی خبر داد و گفت: کمیسیون جدیدی در دل کمیسیون برجام تشکیل دادیم تا ضمن بررسی مجدد برجام و دعوت از دکتر جلیلی، مهندس علی آبادی و منوچهر متکی، با بررسی ابعاد پی ام دی نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده، خود را دوباره در تلویزیون جا داده و دستگاه دیپلماسی کشور را از خواب غفلت بیدار کنیم. وی هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط اعضای این کمیسیون جدید را رد کرد و گفت: این اشک های من! مدیون اید اگر فکر کنید برای انتخابات داریم کار می کنیم، ما درد کشور داریم، درد آینده این مردم را داریم و می خواهیم تکلیف کشور را یکسره کنیم.

جدید ترین پست ضرغامی
عزت الله ضرغامی در جدیدترین پست خود از سلفی با یک عدد شلغم، رونمایی کرده و نوشته است: من و هوای سرد و گلو درد و شلغم یهویی! 
وی در توضیح این عکس نوشته است: در کشور ما برخی مثل شلغم هستند، تا پخته نشوند فایده و منفعتی ندارند و گاه از فرط پختگی می سوزند و بازهم هیچ فایده ای ندارند. نمی دانم چرا رییس جمهور که حقوقدان است حواسش به شلغم هایی نیست که ممکن است خام و دست نخورده بمانند و از آنها استفاده نشود و گاه آنقدر در زودپز جوش بزنند که ته بگیرند و... شاید باید صبر کرد اما تجربه نشان می دهد ما به دورانی که قدرش را ندانستیم بر می گردیم...یادش بخیر یک روز در دفتر کار احمدی نژاد یک بشقاب سیر شلغم خوردیم، با نمک و چنگال!

پاسخ منشوری اردوغان به پوتین
شنیده های خبرنگار کلنگ نیوز حاکی است، اردوغان امروز در ساعت نهار پاسخ اظهارات روز قبل پوتین را داده است. وی در حالی که لقمه می زده است، گفته: ما...من...دهن...ای...تو...هیچی...ف...ما...می...خا...ای...نا...ما. 
هنوز واکنشی از کرملین مخابره نشده ضمن اینکه در حین ایراد این سخنان، اطرافیان اردوغان سرخ شده اند.

دفتر محسن رضایی هم تکذیب کرد
لحظاتی قبل یک عضو دفتر محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار کلنگ نیوز، شایعه ثبت نام محسن رضایی در انتخابات مجلس را رد کرد و گفت: دکتر فقط در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند و هرگونه گمانه زنی برای مجلس و خبرگان را قویا تکذیب می کنیم.

منبع: خبرآنلاین/محسن حدادی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین