کد خبر: ۳۳۷۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

اعضای باندی که جراح کرمانی را با هدف قتل، با خودرو زیر گرفته بودند توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند

گردانندگان یک باند مخوف که توطئه قتل یک پزشک کرمانی را طراحی کرده بودند در اقدامات اطلاعاتی دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : دادستان مرکز استان کرمان گفت: گردانندگان باند مخوف و سازمان یافته پس از پنج ماه کار شبانه روزی و رصد اطلاعاتی توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان دستگیر شدند.

به گزارش ایران، دادخداسالاری افزود: همه اعضای این باند مخوف و پیچیده در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار و دستگیر شده اند. این مقام ارشد قضایی عنوان داشت: به دنبال اقدام تهدید آمیز و به آتش کشیدن خودروی یکی از پزشکان متخصص کرمان در دو مرحله و همچنین تصمیم به قتل این پزشک از طریق تصادف عمدی، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: مهاجمان با برنامه‌ریزی قبلی با یک خودروی بدون پلاک با سرعت بالا و برای به قتل رساندن این پزشک، وی را زیر گرفته و متواری شده بودندکه خوشبختانه پزشک جراح در این حادثه از مرگ نجات پیدا می‌کند.

سالاری گفت: با توجه به دلهره به وجود آمده در جامعه پزشکی، مقابله و برخورد با مجرمان در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و پیگیری این پرونده به اداره کل اطلاعات کرمان واگذار و پس از جمع‌آوری اطلاعات، متهمان شناسایی و طی یک عملیات گسترده ۵ عضو باند در سه خانه امن و مجهز دستگیر شدند. وی ادامه داد همچنین در این عملیات ۱۵ خودروی سرقتی و میلیاردها ریال اموال دزدی از اماکن مورد استفاده کشف شد. دادستان مرکز استان کرمان اعلام کرد: در رصد اطلاعاتی و تحقیقات مأموران وزارت اطلاعات مشخص شد که این مهاجمان علاوه بر این موارد اقدامات مجرمانه ای از قبیل آدم‌ربایی برای انتقام، تهدید و ایراد ضرب و جرح، گروگانگیری و قتل، جعل و استفاده از سند مجعول، جعل عنوان مأموران نظامی و پلیسی و مأموران دولتی و حمل و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز و افشانه‌های غیرمجاز و بیسیم‌های نظامی نیز مرتکب شده‌اند. این 5 مرد خطرناک در بازجویی‌ها پذیرفتند که به خاطر خصومت و انتقامجویی قصد قتل پزشک را داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین