کد خبر: ۳۳۷۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

همه سفرهای این چهره سرشناس مد و فوتبال +تصاویر

کاپیتان سابق انگلیسی اخیرا برای انجام پروژه "BBC" به کشورهای مختلفی سفر کرده است که در نهایت توپ زدن در 7 قاره هدف نهایی این پروژه خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش توریسم آنلاین،"دیوید بکهام" در بخش اولیه پروژه،پس از سفر به چندین کشور و تماشای وضعیت زندگی و میزان امکانات تفریحی مردم و به ویژه کودکان، سفرش را لبریز از صحنه های دردآور توصیف کرد.

بکهام در این باره می گوید:"فرزندان من بسیار خوش شانس هستند که هر چه می خواستند را در اختیار داشتند،اما دوست دارم که روزی دوباره با آنها به اینجا سفر کنم."

او گفت:"هنگامی که به خانه برگردم قطعا تمام چیزهایی را که دیدم برایشان با جزئیات تمام تعریف خواهم کرد اما لازم است که "بروکین" 16 ساله ،"رومئو" 13 ساله ،"کروز" 10 ساله و "هارپر" 4 ساله این مناطق را از نزدیک ببینند."

ستاره منچستر که قرار است در 7 قاره فوتبال بازی کند، فقر و رنجی را می بیند که بر ستارگان آینده فوتبال تاثیر گذار خواهد بود.

دیوید 40 ساله از عدم وجود امکانات اولیه می گوید و اینکه عدم دسترسی به آب آشامیدنی سالم ،مدرسه های ویران و زندگی در چادر مهم ترین مشکل این کشورها هستند و متوجه ساختن بنیادهای خیریه به این وضعیت یکی از اهداف سفر است.

و اما قلب اصلی این داستان نشان دادن تاثیر فوتبال بر زندگی مردم است و اینکه چگونه این ورزش محبوب با وجود دغدغه های معیشتی به نقاط دوردست دنیا رسیده است.

نخستین قسمت این مجموعه 29 دسامبر پخش خواهد شد.

دیوید بکهام در "جیبوتی" (کشوری در شاخ آفریقا)

دیوید بکهام و بچه های روستای "کومنگا" در "پاپوآ گینه نو" (کشوری در اقیانوس آرام و قاره اقیانوسیه) پس از یک بازی فوتبال

 


بکهام در کمپ پناهجویان در "جیبوتی"

ستاره فوتبال در خیابانهای "کاتماندو" (پایتخت کشور نپال، که در زلزله سال 2015 آسیب زیادی دید.)


بکهام در نپال

ازدحام جمعیت در بوئنوس آیرس (آرژانتین)

بکهام و روستاییان در "پاپوآ گینه نو"
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین