کد خبر: ۳۳۷۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

روحانی اوایل بهمن به ایتالیا و فرانسه سفر می کند

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی مقامات بلند پایه ایتالیا و فرانسه 6 تا 9 بهمن (26تا 29 ژانویه) به این کشورها سفر می کند.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در سفر خود به اروپا، ابتدا به ایتالیا و سپس فرانسه خواهد رفت.

رییس جمهوری طی سفر به ایتالیا پس از استقبال رسمی، ملاقات هایی با رییس جمهور، نخست وزیر و سایر مقامات بلند پایه ایتالیا خواهد داشت. همچنین دیدار با تعدادی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع بزرگ ایتالیا نیز در برنامه سفر کوتاه به رم پیش بینی شده است.

حضور در واتیکان، دیدار و گفت و گو با پاپ از برنامه های احتمالی سفر به اروپا است.

رییس جمهوری در ادامه سفر خود به اروپا، پس از استقبال رسمی از سوی رییس جمهور فرانسه ، با وی دیدار و گفت وگو خواهد داشت.

ملاقات های دوجانبه و چند جانبه، نشست و مصاحبه با سردبیران ارشد رسانه های اروپایی، ایتالیایی و فرانسوی، دیدار با نخبگان و اندیشمندان، نشست با صاحبان صنایع بزرگ و سرمایه گذاران از دیگر برنامه های پیش بینی شده سفر رییس جمهوری به اروپا است.

تعدادی از وزرا و مقامات بلند پایه کشورمان، رییس جمهوری را در این سفر همراهی خواهند کرد و اسنادی نیز برای همکاری های دو جانبه در عرصه های مختلف از سوی آنان به امضا خواهد رسید.

همزمان با سفر رییس جمهوری، نشست های تخصصی و ملاقات هایی نیز میان سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی دو کشور انجام خواهد شد.

رییس جمهوری پیش از این قرار بود 23 تا 26 آبان به اروپا سفر کند اما به دلیل حملات تروریستی پاریس و با هماهنگی میزبانان قرار شد در فرصت دیگری انجام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین