کد خبر: ۳۳۸۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

مورینیو سرمربی رئال مادرید می‌شود؟

یک شبکه رادیویی مدعی شد که آقای خاص به رئال‌مادرید باز خواهد گشت.
آفتاب‌‌نیوز : در برنامه «لارگرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا، عنوان شد که سران باشگاه رئال‌مادرید با ژوزه مورینیوی پرتغالی تماس گرفته‌اند تا او را جانشین رافائل بنیتسی کنند که به نظر می‌رسد تسلطی روی رختکن کهکشانی‌ها ندارد و رابطه‌اش با بازیکنان خوب نیست. طبق گزارش این برنامه رادیویی، سران باشگاه رئال‌مادرید به طور جدی در پی بازگرداندن سرمربی پیشین خود به سانتیاگوبرنابئو هستند که به تازگی از سرمربیگری چسلسی اخراج شد.

به گزارش تسنیم، رامون کالدرون، رئیس پیشین باشگاه رئال‌مادرید روز گذشته (سه‌شنبه) با انتشار پیامی در حساب کاربری «توئیتر» خود خبر داد که باشگاه رئال‌مادرید با مورینیو در تماس است و به او گفته تا ماه ژانویه تصمیمش را برای برگشتن به سانتیاگو برنابئو بگیرد. در حالی که فلورنتینو پرس گفته مشکل رئال، بنیتس نیست و از او به نوعی حمایت کرد، ولی فراز و نشیب این تیم و فشار عمومی روی باشگاه ممکن است سبب شود رئیس باشگاه احتمالاً با اخراج او موافقت کند.

با این اوضاع بعید به نظر می‌رسد که رافائل بنیتس در بازی روز 30 دسامبر (9 دی) رئال‌مادرید مقابل سوسیه‌داد روی نیمکت این تیم باشد. سران باشگاه هم به این نتیجه رسیده‌اند که زین‌الدین زیدان که در هفته‌های اخیر بحث حضورش در برنابئو مطرح بود، حداقل در حال حاضر نمی‌تواند به رئال‌مادرید کمک کند.

مورینیو که پنجشنبه گذشته به خاطر کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شد، در سه فصلی که هدایت کهکشانی‌ها را عهده‌دار بود در 178 بازی روی نیمکت این تیم نشست، آمار 128 پیروزی، 28 تساوی و 22 باخت را از خود بر جای گذاشت. تیم تحت هدایت او در آن سه فصل 457 گل به ثمر رساند و 168 گل هم دریافت کرد.

مورینیو با رئال یک بار در جام حذفی اسپانیا، یک بار در لالیگا و یک بار در سوپرجام اسپانیا به قهرمانی رسید. او همچنین سه بار سفیدپوشان مادریدی را به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رساند که به ترتیب مغلوب بارسلونا، بایرن‌مونیخ و بورسیا دورتموند شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین