کد خبر: ۳۳۸۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
با اعلام فرماندار تهران ؛

پرونده ثبت‌نام برای انتخابات مجلس خبرگان بسته شد

فرماندار تهران در پایان وقت قانونی ثبت‌نام انتخابات امروز اعلام کرد که پرونده ثبت‌نام در پنجمین انتخابات مجلس خبرگان بسته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
عیسی فرهادی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران گفت: امروز آخرین روز ثبت‌نام داوطلبین حضور در پنجمین مجلس خبرگان بود که دقایقی پیش این زمان قانونی به پایان رسید البته هر کس تا کنون به مراجعه کرده و درسایت حضور داشته باشد ثبت‌نام او انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه تهران و برای مجلس خبرگان 166 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار تهران با اشاره به پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبین حضور در مجلس شورای اسلامی گفت:‌امروز روز شلوغ تری برای ثبت‌نام در مجلس شورای اسلامی بود که در حوزه انتخابیه تهران ، ری ، اسلامشهر و شمیرانات و پردیس تاکنون 1070 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ثبت‌نام 822 نفر قطعی شده و رسید ثبت‌نام دریافت کرده‌اند. یعنی 248 نفر در حال ثبت‌نام هستند.

فرهادی خاطر نشان کرد: از 822 نفری که ثبت‌نام آن‌ها قطعی شده 677 نفر مرد و 145 نفر زن بوده و ده نفر از اقلیت های دینی و 67 نفر نماینده ادوار می‌باشند.

وی همچنین با اشاره به تحصیلات داوطلبین انتخابات مجلس در حوزه تهران گفت‌: از ثبت‌نام کنندگان 161 نفر دکترا، 584 نفر فوق لیسانس، 25 لیسانس، 51 نفر تحصیلات حوزوی و یک نفر فوق دیپلم هستند.

فرهادی در پایان با بیان اینکه پرونده ثبت‌نام در مجلس شورای اسلامی نیز روز جمعه بسته می‌شود، اظهار کرد: از روز شنبه جواب استعلام‌ها وصول شده و جلسات هیأت های اجرایی تا ده روز برگزار می‌شود و نهایتا نتایج نهایی اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین