کد خبر: ۳۳۸۳۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

بدقولی فرانسوی‌ها، ایران خودرو را بد قول کرد/ سه راه پیش پای خودروساز وطنی

بسیاری از مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره بدقولی ایران خودرو در تحویل خودروهای پیش فروش شده، گلایه کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
 این روزها موج انتقادات از خودروسازان اصلی کشور راه افتاده و مردم زیادی می گویند چرا این خودروسازان به تعهدات خود پابند نیستند.

از جمله این مردم، مخاطبانی است که در سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته اند و درباره عدم تحویل خودرویی که ایران خودرو، پیش فروش کرده، گلایه کرده اند. 

تعداد زیادی از این مخاطبان به نوع خاصی از خودروی پیش فروش شده رنو کپچر، اشاره کرده اند و می گویند ۱۰۵ میلیون تومان بابت پیش خرید این خودرو داده اند ولی نمایندگی های ایران خودرو، حاضر به تحویل این خودرو نیستند.

یکی از مخاطبان در این باره نوشته: - با سلام ایران خودرو چرا پاسخگو نیست؟ یک نفر پیدا نمیشه جواب مردم رو بده؟ حدود 4 ماهه که از من 105 میلیون تومن پول گرفته که کپچر تحویل فوری بده ولی هیچ خبری نیست. لااقل یکی بگه پولمون رو نخوردن تا خیالمون کمی راحت شه. ماشین نخواستیم غلط کردیم به خدا. پولمونو پس بدین. التماس میکنم. یکی به داد من برسه.

مخاطب دیگری نوشته: ایران خودرو من رو اغفال کرد 3 ماهه که 105 میلیون تومن واسه تحویل فوری کپچر از من گرفته نه حق صلح داریم نه حق انصراف داریم نه ماشین تحویل میدن این هم یک حقه بازی جدید از ایران خودرو هست. عکس و کاتالوگ نشون میدن پول ملت رو میگیرن.

بررسی های ما نشان داد حدود ۲۵۰۰ خودروی رنو کپچر توسط ایران خودرو پیش فروش شده که نزدیک به ۱۰۰۰ خودرو در موعد مقرر به مشتریان این شرکت تحویل داده شده است. منتهی برای تحویل بقیه این تعهدات، طرف فرانسوی (شرکت رنو) به موقع خودرو و قطعات مورد نیاز را به خودروساز ایرانی تحویل نداده است و عامل اصلی بدقولی این شرکت، بی تعهدی طرف فرانسوی است،هر چند این موضوع ارتباطی به خریداران ندارد.

به گزارش خبرآنلاین،طبق قانون، ایران خودرو یا باید با تحویل وجه نقد دریافتی از مشتریان با احتساب سود متعلقه اقدام کند یا خودروی جایگزین رنو کپچر به مشتریان تحویل دهد یا به مردم اطمینان دهد هنگام تحویل این خودرو، سود سپرده آنها در قیمت تمام شده لحاظ می شود و خودرو، ارزانتر از نرخ معمول بازار تحویل مشتریان می شود.

این گزارش از سوی سرویس مشکلات مردم برای مدیران ایران خودرو ارسال می شود تا درباره تحویل این خودرو، توضیحات لازم را ارائه دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین