کد خبر: ۳۳۸۳۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
آخرین اخبار از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس؛

ثبت‌نام دو وزیر دیگر کابینه احمدی‌نژاد برای نمایندگی مجلس

در ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم یکی از وزرای دولت دهم برای نمایندگی دوره بعدی مجلس ثبت نام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در اولین ساعت ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس دهم نام نویسی کرد و گفت: از طرف آقای احمدی‌نژاد شرکت نمی‌کنم، ایشان هم اعلام کرده‌اند که در انتخابات هیچ گونه فعالیت و پشتیبانی از کسی نخواهند داشت. من یک اصولگرا هستم و طبیعی است اگر اصولگرایان من را در لیستی قرار دهند استقبال می‌کنم.

همچنین یحیی آل اسحاق رییس سابق اتاق بازرگانی تهران واشرف بروجردی معاون وزیر کشور پیشین با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

فاطمه آلیا و زهره طبیب زاده نیز با حضور در فرمانداری تهران برای کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام و عنوان کردند:به ائتلاف اصولگرایان متعهد هستیم و اگر نام‌مان در لیست اصولگرایان نباشد به صورت مستقل در انتخابات شرکت نخواهیم کرد.

لاله افتخاری و وحید احمدی از نمایندگان فعلی مجلس نیز صبح پنج‌شنبه همزمان با اولین ساعات ثبت نام انتخابات مجلس دهم با حضور در وزارت کشور جهت کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کردند.

مرضیه وحید دستجردی از وزرای دولت احمدی‌نژاد نیز صبح پنج شنبه مراحل ثبت نام خود جهت کاندیداتوری مجلس دهم را تکمیل کرد.

الیاس نادران از نمایندگان فعلی مجلس نیز با حضور در فرمانداری تهران برای مجلس دهم ثبت نام کرد.

نادران در هنگام ثبت نام در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم ائتلاف حداکثری اصولگرایان شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: فکر نمی‌کنم مجلس این دوره به لحاظ گرایش‌ها تفاوتی با مجلس قبل داشته باشد، من هم به عنوان یک سرباز امیدوارم بتوانم وظیفه ام را انجام دهم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین