کد خبر: ۳۳۸۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

تداوم سامانه بارشی در برخی نقاط کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به تداوم سامانه بارشی در برخی نقاط کشور، از خروج سامانه بارشی در شنبه شب خبر داد و افزود: پنجشنبه، جمعه و شنبه مه غلیظ و کولاک برف، موجب کاهش شدید افقی دید خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس گزارش‌های فعلی و تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، طی روزهای پنجشنبه و جمعه فعالیت سامانه بارشی در غرب، دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس، جنوب غرب، جنوب، شرق کشور ادامه می‌یابد و پیامد آن بارش باران و برف و در مناطق جنوب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

وی با بیان اینکه پنجشنبه شب بتدریج از میزان بارش در نوار غربی کشور کاسته می‌شود، اظهار کرد: شنبه فعالیت این سامانه در جنوب شرق و شرق کشور خواهد بود و بتدریج از شنبه شب از شرق کشور خارج می شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه افزود: پنجشنبه و جمعه در جاده‌های کوهستانی زاگرس مرکزی و جنوبی مه غلیظ و روزهای جمعه و شنبه در جاده‌های کوهستانی کرمان و شرق کشور کولاک برف موجب کاهش دید شدید افقی خواهد شد، همچنین طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز جمعه نیمه ابری همراه با غبارمحلی با بیشینه و کمینه دمای 9 و 1 درجه سانتیگراد و در روز شنبه نیز نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای 8 و منفی 1 خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین