کد خبر: ۳۳۸۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

زورگیری از کارمندان روی پل هوایی + تصاویر

سارق زورگیر خطرناک که با استفاده از سلاح سرد روی پل هوایی مقابل شرکت ایرانسل اقدام به زورگیری از مردم و به ویژه کارمندان این شرکت می‌کرد، در عملیات غافلگیرانه پلیس پایتخت دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات شهروندان تهرانی مبنی بر اینکه از سوی فردی در روی پل هوایی مقابل شرکت ایرانسل در آدرس خیابان شهید علیدوست مورد زورگیری قرار گرفتند پرونده ای در این ارتباط در کلانتری 102پاسداران تشکیل و تیمی ویژه از ماموران تخصصی این یگان مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

در ادامه تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد و ماموران با بکارگیری شیوه های نوین پلیسی دریافتند طی دو سال اخیر تعدای از شهروندان و همچنین کارمندان شرکت ایرانسل از سوی فردی مورد زورگیری قرار گرفتند.

به دنبال حساسیت موضوع جلسه اضطراری پیشگیری از سرقت با حضور معاونان تخصصی تشکیل و با بررسی آخرین شگردها و راهكارها مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

برابر بررسی به عمل آمده مشخص شد بیشترین وقوع سرقتهای اعلامی در زمان ساعت ورود و خروج پرسنل شركت ایرانسل در دو نوبت صبح و عصر بوده و به صورت زورگیری با سلاح سرد اتفاق افتاده است.

در ادامه مامورین به صورت نامحسوس پل عابر پیاده را تحت كنترل قرار دادند و موفق شدند، در تاریخ 28 آذرماه متهم به هویت "عسگر" را دریك عملیات غافلگیرانه درحالیکه یک قبضه سلاح سرد غیرمتعارف در دست داشت و روی پل هوایی ایستاده بود، شناسایی و درحالیکه حین دستگیری اقدام به مقاومت و فرار نمود، زمینگیر کرده و دستگیر کنند.

زورگیری از کارمندان روی پل هوایی + تصاویر

رضا صادقی پور رئیس کلانتری 102 پاسداران درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت متهم پس از دستگیری به كلانتری منتقل شد و با بررسی سوابق متهم مشخص شد متهم دارای 3 فقره محكومیت كیفری در این خصوص بوده که ضمن اطلاع رسانی به مالباختگان از آنها دعوت شدجهت شناسایی متهم به كلانتری مراجعه کنند که بامشاهده و انجام مواجهه حضوری متهم موردشناسایی و در ادامه به 20فقره سرقت دیگر نیز معترف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس کلانتری 102 پاسداران خاطر نشان کرد:پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی دراختیارکارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت.

زورگیری از کارمندان روی پل هوایی + تصاویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین