کد خبر: ۳۳۸۶۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 + تصاویر

شهردار تبریز از انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال 2018 خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
صادق نجفی شهردار تبریز با بیان اینکه تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال 2018 انتخاب شد؛ اظهار داشت: نهمین اجلاس کارشناسان ارشد و وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که روز گذشته در نیامی پایتخت جمهوری نیجر برگزار شد، کلان‌شهر تبریز را به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 برگزید.

به گزارش آفتاب به نقل از فارس وی با اشاره به معیارهای انتخاب شهر نمونه گردشگری خاطرنشان کرد: در این انتخاب، شهرهای متعدد و صاحب نام جهان اسلام حضور داشتند و انتخاب تبریز، با بررسی شاخص‌های فرهنگی، تاریخی، زیباسازی و چشم‌اندازهای توسعه گردشگری صورت گرفته است.

نجفی اظهار داشت: خرسندیم که حرکت‌های گسترده عمرانی و اجتماعی در دو سال گذشته به نقطه‌ای رسیده که طی آن، کلان‌شهر تبریز موفق شده دوشادوش کلان‌شهرهای قوی و توسعه‌یافته جهان اسلام، مطرح شود.

شهردار تبریز، این توفیق ارزشمند را ثمره مهم همدلی و همزبانی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری، نتیجه همراهی استاندار دلسوز، اعضای توانمند شورای اسلامی شهر و مشارکت ارزنده شهروندان است.

وی یادآور شد: در دو سال گذشته سعی کردیم همگام با وظایف احصا شده شهرداری، نام این شهر را به بهانه‌های مختلف در عرصه‌های بین‌المللی مطرح کنیم و امروز شاهدیم که پس از ریاست تبریز در اطلس شهرهای اسلامی و عضویت در هیئت‌رییسه کلان‌شهرهای مسلمان، تبریز به عنوان الگوی ارزنده گردشگری مورد اذعان کارشناسان خبره مطالعات شهری و گردشگری است.

شهردار تبریز اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد هنری و توسعه مناسبات فرهنگی در عرصه بین‌المللی، راهکار مهمی است که مورد توجه شهرداری تبریز قرار گرفته و قطعاً در آینده نیز تأثیرگذار خواهد بود.

نجفی از این موفقیت تبریز به عنوان نقطه آغاز توفیقات بین‌المللی این کهن‌شهر یاد کرد و افزود: تبریز امروز در مسیر احیای هویت‌ تاریخی و متمدن خود قرار گرفته و همین مسیر را با صلابت، استمرار خواهد بخشید.
انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 + تصاویرانتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 + تصاویرانتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 + تصاویرانتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 + تصاویرانتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 + تصاویرانتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 + تصاویرانتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 + تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
7
یاشاسین تبریزیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
سیستان کجا و تبریز کجا
این همه تبعیض ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین