کد خبر: ۳۳۸۹۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

تجمع سهامداران پدیده در خیابان پاستور

تعدادی از سهامداران پرونده پدیده از ساعاتی پیش در خیابان پاستور تجمع کرده و خواستار رسیدگی و عمل کردن مسئولان به وعده‌های خود شدند.
آفتاب‌‌نیوز : حدود 70 نفر از شاکیان پرونده شاندیز از ساعاتی پیش با حضور در خیابان پاستور تجمع کردند و خواستار رسیدگی فوری مسئولان دولتی و قضایی به خواسته‌های خود شدند.

این افراد به وسیله پلاکارد، بنر و کاغذ‌نوشته‌هایی که به همراه دارند، خواسته‌های خود را بیان می‌کنند.

مضمون برخی از نوشته‌ها اینگونه است: «یک سال وعده شنیدیم یک بار عمل ندیدیم». «زمان‌خریدن ممنوع، الان وقت پاسخگویی است». «قوه‌قضاییه چرا سلیقه‌ای عمل می‌کند؟ پهلوان را زندانی کنید این خواسته ماست». «نقد دادیم، نقد می‌گیریم، وقت‌کشی کافی است». «11 ماه در بی‌خبری کامل به خواسته مسئولان صبر کردیم، 9 روز از سررسیئ اولین تعهدنامه‌ها گذشت، مسئولان عالی کشور چرا سکوت؟».

قباد افشار رئیس سازمان امور اراضی کشور در آخرین اظهارنظر خود درباره وضعیت پرونده پدیده شاندیز که در شورای امنیت ملی نیز مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در پدیده شاندیز زمین‌ها به صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده شده‌اند اما براساس اینکه مصوبه‌ای از شورای عالی شهرسازی برای اجرا داشته‌اند امکان تطبیق آن با قوانین و مقررات وجود دارد اما باید مسیر قانونی آن طی شود.

به گزارش تسنیم، وی در توضیح بیشتر یادآور شد: بخش‌های اجرا نشده از این پروژه دیگر نباید اجرا شود و باید کشاورزی باقی بماند.برای حفظ سرمایه‌های عمومی اگر افراد بیایند و قانون را تطبیق دهند می‌توانند که بخش‌های ساخته شده را به اتمام برسانند.: 30 هکتار از 45 هکتار اراضی پدیده شاندیز با انجام اصلاحات و تطابق با قوانین تکمیل می‌شود اما 15 هکتار باقیمانده باید فضای سبز شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین