کد خبر: ۳۳۸۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

دختر جوان پدر و عمه اش را با آچار فرانسه کشت!

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دختر جوانی که پدر و عمه اش را در خرمشهر به قتل رسانده بود صبح امروز در اصفهان دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ سیدمحمد صالحی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: خواهر و برادر سالمندی که با هم زندگی می کردند در تاریخ سوم دی امسال در خرمشهر در منزل خود به قتل رسیده بودند.

وی با اشاره به اینکه قاتل آنها در اصفهان دستگیر شده، افزود: قتل توسط دختر 24 ساله مرد مقتول و به دلیل اختلافات خانوادگی انجام شده است.

صالحی اضافه کرد: قاتل که فرزند طلاق بوده، در زمانی که پدر در خانه تنها بود به وسیله آچار فرانسه ضربه محکمی به سر وی وارد می کند و او را می کشد. پس از این حادثه خواهر مقتول نیز سر می رسد و دختر، عمه خود را نیز به همین شیوه به قتل می رساند.

وی در ادامه درباره حادثه آدم ربایی در شهرستان کارون نیز توضیح داد: هفته گذشته پسر بچه 10 ساله ای صبح در مسیر مدرسه ربوده می شود که ماموران آگاهی در مدت 72 ساعت و در یک عملیات دو نفر آدم ربا را در این رابطه شناسایی کرده، که یک نفر آنها دستگیر و فرد دوم هنوز متواری است.

صالحی افزود: چند نفر شریک کاری که معاملات و حساب و کتاب هایی با هم داشتند، به دلیل اختلاف، کودک 10 ساله یکی از شرکا را می ربایند.

به گزارش ایرنا ،به گفته وی، خانواده کودک ربوده شده از دلیل حادثه و هویت آدم ربایان اطلاع داشتند اما با پلیس همکاری نکرده و این عملیات توسط پلیس کشف می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین