کد خبر: ۳۳۹۰۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

عجیب‌ترین تتوها و جراحی‌های پلاستیک که هرگز ندیده‌اید +تصاویر

در سال های گذشته انجام تتو نسبت به گذشته بیشتر شده است.
آفتاب‌‌نیوز : در سال های گذشته انجام تتو نسبت به گذشته بیشتر شده است. این عمل٬ کاری هزینه بر بوده و حتی درست کردن تتوئی اندازه یک کف دست هم زمان زیادی می برد اما همیشه افرادی هستند که دوست دارند خود را نشان دهند! و تتوکردن هم راهی جدید برای خود را نشان دادن است آن هم با تتوهایی که باورش برای ما سخت است. در این گزارش از  به ۱۰ فردی اشاره می کنیم که تا حد افراطی خود را تتو کرده اند به شکلی که نمی توانید بفهمید چه عاملی و چرا آنها را وادار کرده این کار را انجام دهند.

vspace=5px

  1. ۱. تتوی اسم بر صورت

سوای تتوهایی که کل یک عضو را می پوشاند٬ لسیا تومانیانتز از سارانسکِ روسیه برای انجام تتو در دنیا٬ دیوانه وارترین تصمیم خود را گرفت. لسیا قبول کرد تا اسم «روسلان تومانیانتز» ٬ یعنی اسم مردی را که تنها ۲۴ ساعت قبل با او آشنا شده بود روی صورتش تاتو کند. این اقدامی کورکورانه بدون در نظر گرفتن هیچ نوع قطعیتی در ارتباط با رابطه شان بوده است. نوشته تاتو٬ کلمه «RUSLAN» با فونت خوشنویسی و حروف درشت کامپیوتری است. با این همه٬ آنها تصمیم گرفته اند تا با یکدیگر ازدواج کنند و این باعث می شود دیگر مجبور نباشد صورتش را لیزر کرده و تاتو را پاک کند!

vspace=5px

  1. ایزوبل وارلی

ایزوبل وارلی اهل یورکشیئر بریتانیا رکورددار گینس در زمینه بیشترین تتو روی بدن خود است. در سال ۲۰۰۰ ٬ ‌او به عنوان مسنّ ترین زنی که خود را تتو کرده لقب گرفت. ظرف ۱۰ سال٬ خانم وارلی بیش از ۲۰۰ طرح با مرکب بر روی ۷۶ درصد از بدن خود تتو کرد. با نادیده گرفتن این مسئله که این تتوها چگونه به نظر می رسند٬ باید گفت که این تنها مردان نیستند که به طور افراطی این کار را انجام می دهند و تحمل درد ناشی از آن هم مقامت زیادی می طلبد.

vspace=5px

  1. مرد گورخری

هوراس ریدلر یک هنرمند نمایش های عجیب و غریب بوده که خودش را «اُمی بزرگ» یا «مرد گورخری» نامیده است. او داستان های جالب و فوق العادهای از سفر به جنگ های مختلف در سرتاسر دنیا تا اجراهای مختلف در سال های اخیر زندگی خود دارد.

vspace=5px

  1. جولیا جی ناس

جولیا جی ناس اهل کالیفرنیا را بیشتر به نام «زن مصور» می شناسند. این زن٬ به خاطر بیشترین تتو روی بدن خود رکورددار گینس بوده و نیز یکی از قربانیان بیماری پورفیری است. پزشک به او توصیه کرد تا به دلیل از بین رفتن رنگ پوستش آنرا تتو کرده تا از بروز تاول روی آن پیشگیری کند که البته این کار فایده ای نداشت اما در نهایت او تصمیم گرفت با تتوهای رنگی از چیزهایی که خودش دوست داشت و برایش خیلی ارزشمند بود٬ بدنش را بپوشاند.

vspace=5px

  1. مرد مارمولکی

اریک اسپراگو که آن را به نام «مرد مارمولکی» هم می شناسند٬ هنرمند نمایش های عجیب و غریب اهل تگزاس است که در حال حاضر در سرتاسر جهان نمایش هایی اجرا می کند. او لب های خود را سبز رنگ کرده است٬ دندان های خود را مثل دندان مار تیز کرده٬ لاله گوشش را درازتر کرده و اولین فردی است که زبانش را به دو قسمت تقسیم کرده است. تمام تتوهای او حدود ۷۰۰ ساعت زمان برده و به بهای شیوه زندگی عجیب و غریب او تمام شده است.

vspace=5px

  1. پسر زامبی

ریک جنست یک بازیگر٬ هنرمند و مدل کانادایی است که او را به نام «پسر زامبی» هم می شناسند و این عنوان به خاطر تتوی روی بدنش است. او می گوید: نزدیک ترین چیزی که می تواند من را به زامبی بودن تبدیل کند این است که خودم را شبیه یکی از آنها تتو کنم. ریک حدود ۱۶۰۰۰ دلار برای تتوهای خود هزینه کرد و حالا برای خود یک «برند» ساخته و برای خودش در این حوزه مورد علاقه اش و انجام نمایش های عجیب و غریب٬ اعتباری به دست آورده است.

vspace=5px

  1. مرد پلنگی

تام وودبریدج که به طور افراطی خود را تتو کرده زاده انگلستان و قبلا فردی نظامی بوده است. او را به نام تام پلنگه یا مرد پلنگی هم می شناسند. تا قبل از «لاک دایموند ریچ» ٬ تام مرد رکورددار در زمینه بیشترین تتو روی بدن بود و چیزی حدود ۵۵۰۰ پوند برای تتوی خود درست مثل یک گربه هزینه کرده است. مرد پلنگی در حال حاضر ۷۹ سال داشته و سال هاست از اجتماع به دور است.

vspace=5px

  1. مرد اسرارآمیز

پل لارنس یک بازیگر و هنرمند آمریکایی است که او را به نام مرد اسرارآمیز هم می شناسند. پل بر روی بدن خود٬ طرح پازلی را تتو کرده و نوک بالایی گوش خود را تغییر شکل داده و پیوند زده است. این کار٬ طرح تتوی او را بسیار معروف کرده و در بسیاری از گالری ها پیدا می شود. بیش از ۲۰۰ هنرمند روی تتوهای بدن او کار می کنند و به نظر می رسد که این روند هنوز ادامه دارد.

vspace=5px

  1. اتینی دومونت

اتینی دومونت اهل ژنو یکی دیگر از افرادی ست که به طور افرادی خود را تتو کرده و سرتاسر بدن خود را با تاتو پوشانده است. علاوه بر میزان زیاد تتو در بدنش٬ او لب پائینی خود و دو طرف بینی اش را با یک شیشه نشکن سوراخ کرده است؛ در هر دو دست خود حلقه هایی از جنس تیتانیوم کار گذاشته و از طرفی حلقه هایی به قطر ۷۰ میلی متر به گوش هایش آویزان کرده و دو بافت پیوند سیلیکونی مثل شاخ روی سرش قرار دارد که تصمیم گرفته با شاخ های بزرگ تر آنها را جایگزین کند.

vspace=5px

  1. لاکی دایموند ریچ

لاکی پرتتوترین مرد جهان است. ۱۰۰ درصد بدن او تتو شده و در این زمینه رکوردار است٬ حتی پوست آلتش٬ داخل گوشها و دهان. او برای این تتوی حیرت آور حدود ۱۰۰۰ ساعت وقت صرف کرده و بیش از ۱۰۰ هنرمند این کار را روی بدنش انجام داده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
م ر
|
Germany
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
1
16
حماقت تا چه حد؟! حیف بدن زیبای خدادادی نیست که با اشکال زشت سیاه بشه، باز اگر در حدکوچک و کم باشه شاید جالب باشه و نه همه ی بدن!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین