کد خبر: ۳۳۹۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

استاندار تهران: نباید اجازه دهیم حتی یک رأی جابجا شود

استاندار تهران با اشاره به این‌که «ما دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی، باشکوه و عزت‌آفرین هستیم» گفت: ما نباید اجازه دهیم حتی یک رأی جابجا شده، تخلفی انجام شود و حق کسی ضایع شود.
آفتاب‌‌نیوز : سیدحسین هاشمی صبح امروز در جلسه اصحاب رسانه با مسئولان ستاد انتخابات کشور که در محل استانداری برگزار شد، افزود: قانون ملاک ماست و امانتداری و صیانت از رای مردم وظیفه ماست.

وی همچنین اظهار کرد: انتخابات امسال در شرایطی برگزار می‌شود که تمام کشورهای اطراف ما دچار بحران هستند و دشمن سعی می‌کند با هر روشی کشور ما را هم تحت تاثیر قرار دهد. در این بین اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا فضای سالم انتخابات، تداوم یابد و دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند. به هر حال این انتخابات هم تمام می‌شود و آنچه که مهم است آرامش جامعه، سلامت انتخابات و انعکاس واقعیات جامعه است.

استاندار تهران در ادامه با بیان این‌که «تهران به عنوان پایتخت کشور نقطه بسیار حساسی است و یک خبر در تهران انعکاس زیادی خواهد داشت» افزود: نباید اجازه دهیم که اتفاقاتی بیفتد که مسیر انتخابات را دچار دست‌اندازی کند.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: من در انتخاب فرمانداران شاخص‌هایی از قبیل حداقل داشتن 10 سال سابقه کار، عقبه مدیریتی و مدرک تحصیلی مناسب، خوشنامی و پذیرش سیاست‌های دولت را در نظر گرفته‌ام و اشاره کردم که دنبال برگزاری انتخابات سالم هستیم و ما امانتدار مردمیم، بنابراین در جریان انتخابات حق نداریم سلیقه و نظرات شخصی خود را به کار ببریم.

وی ادامه داد: من توصیه کردم که اعضای هیات‌های اجرایی از افراد شناخته شده، متدین، با تجربه و خوشنام باشند و خوشبختانه وقتی اسامی هیات اجرایی تهران اعلام شد هیچ کس نگران نشد و همه آن را تایید کردند زیرا این افراد دارای شاخص‌های مدنظر ما بودند و به هیچ وجه دین خود را به دنیا نمی‌فروشند. در واقع وقتی این افراد با این ویژگی‌ها انتخاب شوند نه مردم نگران می‌شوند و نه 2 هزار و 477 نامزد انتخابات تهران و همه به ما اعتماد می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: من قول می‌دهم هیات‌های اجرایی بر اساس چارچوب‌های قانونی، صلاحیت داوطلبان را بررسی می‌کنند. سابقه من هم مشخص است و من هیچ گاه از اعتقادات و چارچوب‌های خود خارج نشده‌ام و به اعتدال پایبند بوده‌ام. برای ما جناح‌های نامزدها مهم نیست بلکه ما در بررسی صلاحیت نامزدها شرایط افراد را بر اساس معیارهای قانونی بررسی می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین